پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

زوج ها نیاز دارند که برای همدیگر جذاب بمانند

زوج ها نیاز دارند که برای همدیگر جذاب بمانند در یک رابطه ی خوب، افراد با هم بسیار راحت هستند. یکی از لذت های رابطه این است که می‌توانی به خانه بیایی و شخصیت واقعی خودت را بروز دهی. بعد از کار افراد زیادی از لباس های کار خو

زوج ها نیاز دارند که برای همدیگر جذاب بمانند

در یک رابطه ی خوب، افراد با هم بسیار راحت هستند. یکی از لذت های رابطه این است که می‌توانی به خانه بیایی و شخصیت واقعی خودت را بروز دهی. بعد از کار افراد زیادی از لباس های کار خود خارج می‌شوند و شاید کمی از استرس‌های روز دور شوند و از اینکه بتوانند خودشان باشند احساس راحتی کنند.

اما گاهی این راحتی با این فرض که نباید کاری برای جذاب ماندن برای همسر انجام داد، اشتباه گرفته می شود. من از افراد زیادی شنیده ام که علاقه‌ای به رابطه ی جنسی ندارند، زیرا همسرشان زیاد استحمام نمی‌کند یا دهانش بوی بدی میدهد یا با لباس کثیف می خوابد. اما حتی وقتی یک زوج تلاش می‌کنند که از نظر فیزیکی برای هم جذاب بمانند بازهم می‌توانند به روش های زیادی برای جذابیت تلاش کنند. گاهی افراد از اینکه می‌گویم جذاب بودن برای هم شامل چیزی بیش از ظاهر فیزیکی است، تعجب می‌کنند. گاهی، افراد در ارتباطشان توجه زیادی به ادب و احترام نمی کنند. منظور من از ادب صرفاً گفتن ممنونم و لطفاً نیست، هرچند ارزش این کلمات و - به ویژه - نگرشی که با آنها همراه است نباید دست کم گرفته شود.

زوجی ممکن است با هم طبیعی رفتار کنند، شاید به نحوی که با خواهر / برادرانشان هستند و به طور ناخودآگاه آروغ بزنند؛ زیرا فکر نمی‌کنند که باید با همسرشان به نحو خوبی رفتار کنند. مودب بودن همچنین به معنی تلاش برای رفتار با همسر مثل رفتار با یک دوست است. یعنی مسئولیت‌پذیری برای صحبت کردن درمورد مسائل درست و جذاب یا هشیار بودن نسبت به تاثیر خلق و خوی خودروی طرف مقابل. البته، افراد باید بتوانند شکایت کنند، وسواس به خرج دهند یا وارد جزئیات مسئله ای شوند که در مورد نزدیک ترین دوستان هم در مورد آنها کنجکاوی نمی‌کنند.

اما حتی در ازدواج، این رفتار باید با آگاهی از تاثیری که روی همسر دارد و تعهد به تلاش برای برقراری رابطه ی خوب صورت گیرد. در زوج درمانی رایج است که فرد از حرف زدن های بی پایان همسرش درباره کار و استرس های خانوادگی شکایت کند. راحتی و آسودگی در روابط بلند مدت، بدون تلاش برای به دست آوردن آگاهی نسبت به جالب و جذاب بودن برای یکدیگر می تواند منجر به فرسودگی شود. گاهی مشکل این است که فرد از اضطراب یا افسردگی رنج می برد و کمک حرفه‌ای مورد نیازش را دریافت نمی‌کند. رابطه ی خوب زمانی که فرد از نظر روانشناختی احساس خوبی ندارد، دشوار است. گاهی فقط در زوج درمانی است که فرد کاملا از احساس آشفتگی هیجانی اش آگاه می‌شود. می‌تواند اطلاعات اساسی درباره ی شدت اضطراب یا افسردگی اش ارائه دهد که از طریق آنها درمانگر می تواند بفهمد که آیا همسر نیاز به درمان فردی دارد یا خیر و دقیقاً چه نوع کمکی مورد نیاز است.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات