پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

درمان جنسی

درمان جنسی الف) تمرکز حسی غیر تناسلی ب) تمرکز حسی تناسلی ج) دخول کنترل شده مهبلی د) دخول کنترل شده مهبلی با حرکت

درمان جنسی

الف) تمرکز حسی غیر تناسلی
ب) تمرکز حسی تناسلی
ج) دخول کنترل شده مهبلی
د) دخول کنترل شده مهبلی با حرکت

الف) تمرکز حسی تناسلی 

از زوج خواسته می شود از مقاربت جنسی همراه با دخول خودداری کرده و نواحی تناسلی یکدیگر و سینه های زن را لمس نکنند. این عناصر فعالیت جنسی، موقتاً ممنوع هستند. یکی از همسران در ابتدا بدن دیگری را کاوش و نوازش می کند، ممکن است از بوسه، ضربه خفیف، ماساژ و غیره استفاده کند. همسری که این تماس را دریافت می‌کند به همسر فعال بازخورد خواهد داد. در عمل آنها بایستی هر جمله را با کلمه من، برای به حداقل رساندن احتمال انتقاد منفی شروع کنند. برای مثال، آنها ممکن است بگویند من واقعاً آنچه انجام می دهی را دوست دارم پس از یک دوره زمانی آنها نقش هایشان را عوض خواهند کرد. اگر آنها خسته شوند یا اگر اضطراب شدید در هر کدام از همسران فراخوانده شود، بایستی جلسه را متوقف کنند. زوج نبایستی به مرحله بعدی برنامه بروند تا اینکه طی چندین جلسه تمرکز حسی غیر تناسلی موفق، توانایی لذت بردن را کسب کنند. همچنین بسیار مهم است که تصریح شود که این جلسات بایستی در محیطی خصوصی، گرم و راحت، با نور ملایم اجرا شود.

ب) تمرکز حسی تناسلی 

 در مرحله بعدی برنامه، به زوج اجازه لمس کردن نواحی تناسلی و سینه ها داده می شود. مقاربت جنسی همراه با دخول نیز طی این مرحله ممنوع باقی می ماند. آنها نبایستی برای برانگیخته شدن کوشش کنند یا برای آن یکدیگر را تحت فشار بگذارند. زوج بایستی به احساس آرمیدگی و تمرکز بر دادن و گرفتن ادامه بدهند، بازخورد بایستی مانند مرحله پیشین ادامه یابد.

ج) دخول کنترل شده مهبلی 

 این حالت ممکن است مربوط به وضعیت مردانی باشد که از انزال زودرس یا اختلال نعوظ رنج می‌برند و یا زنانی با مشکل گرفتگی عضلات مهبل باشند. زوج بایستی طی یک جلسه لذت بردن متقابل هر دو احساس آرمیدگی و برانگیختگی جنسی می کنند، به سوی این مرحله پیش بروند. وضعیت زن در بالا، وضعیت بسیار مناسبی است. وضعیت مرد در بالا، در این مرحله توصیه نمی شود چون احتمال انزال را افزایش می دهد.

د) دخول کنترل شده مهبلی با حرکت

این مرحله پایان تمرکز حسی است.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات