پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

همجنس بازی

همجنس بازی  بر اساس نظریه فروید همجنس بازی ناشی از وقفه‌های تکامل روانی - جنسی در دوران کودکی است و گرچه صحت این فرضیه و مراحلی که بر آن قائل اند مورو گمان است  لیکن عملا با این روش بسیاری از حالات را می‌توان توجیه کرد

همجنس بازی 

بر اساس نظریه فروید همجنس بازی ناشی از وقفه‌های تکامل روانی - جنسی در دوران کودکی است و گرچه صحت این فرضیه و مراحلی که بر آن قائل اند مورو گمان است  لیکن عملا با این روش بسیاری از حالات را می‌توان توجیه کرد

اما عامل مسبب انحراف و وقفه تکامل روانی - جنسی چیست؟

شرایط نامساعد محیطی و خانوادگی مهم است، لذا درمانگر باید عوامل منحرف کننده را بازشناسد که اینها جزء خاطرات دوران کودکی بیمار است و در ضمیر ناخودآگاه او پنهان است و درمانگر مستقیماً به آنها دسترسی ندارد. به هر حال باید عوامل و عللی را که بر زمینه مستعد و مادرزادی بیمار پیوند شده و او را منحرف کرده است بازشناسیم و ما این عوامل از جمله شرایط نامساعد خانوادگی را زیر عنوان هموسکسوژن یاد کنیم: گاه محیط تربیتی بیمار در دوران کودکی طوری بوده است که او را از تماس جنسی با افراد غیر همجنس ترسانیده و حتی رابطه با زن را در نظرش ممنوع و غیر طبیعی ساخته است.

تدریجاً که کودک بزرگ می شود هر گونه رابطه جنسی با غیرهمجنس، خاطرات رنج آور دوران کودکی را در او بیدار می سازد و ممکن است در انتخاب مفعول جنسی او را به همجنسان خویش گرایش دهد. ترس از تماس های جنسی ممکن است آن چنان شدید باشد که بیمار را در عمل جنسی ناتوان سازد و یا در صورت توانایی، از میزان لذتی که عاید او می شود بکاهد اما با این انگیزه ها میل جنسی بیمار فروکش نمی‌کند و تمایل او به فعالیت‌های جنسی کاهش نمی‌یابد بلکه بیمار به مفعول کم زیان تر و مطمئن تر متمایل می گردد و مفعول کم‌خطرتر یا فردی همجنس اوست و یا به راه های انحرافی دیگری که عوامل و شرایط تهدید کننده بیمار را فاقد است، پناه می‌برد.

ترس از اختگی

مضافاً به اینکه ترس از اختگی نیز ممکن است بر ترس‌های دیگر بیمار پیوند شده باشد که در این صورت بیمار بیشتر به همجنسان خود تمایل می شود زیرا که می‌بیند آنان نیز اندام تناسلی دارند و در رابطه با آنها ترسی از اخته شدن وجود نخواهد داشت.

در مورد شیوع نسبی همجنس بازی در خانم ها آمار دقیقی وجود ندارد. برگلر اشاره می کند که تعداد زنان همجنس باز دو برابر مردان همجنس باز است، لیکن به سبب های اجتماعی، بیشتر آنان ازدواج کرده و به نزدیکی بدون رضایت با شوهر، بسنده می‌کنند. تجربیات تازه آشکار کرده که آمار کینزی از آمارهای دیگران درست تر است. به گونه‌ای که می‌توان شیوع بیماری را در خانمها یک‌سوم مردها دانست.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات