پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

هذیان دانایی

هذیان دانایی وقتی شما به این نتیجه می رسید که در حوزه های مهم زندگی که هم اکنون درگیر هستید نیاز به یادگیری ندارید به هذیان دانایی مبتلا شده اید.  هذیان دانایی مانع یادگیری شده و به همین علت مانع رشد و موفقیت می شود. امرو

هذیان دانایی

وقتی شما به این نتیجه می رسید که در حوزه های مهم زندگی که هم اکنون درگیر هستید نیاز به یادگیری ندارید به هذیان دانایی مبتلا شده اید. 

هذیان دانایی مانع یادگیری شده و به همین علت مانع رشد و موفقیت می شود.
امروزه در تمامی علوم با انفجار حجم عظیمی از سواد و دانش و اطلاعات مواجه هستیم که فقط با مطالعه و یادگیری مداوم می توانیم به موفقیت واقعی برسیم.

هذیان دانایی در افراد زیر شایعتر است:

۱. خودشیفته ها. این افراد خود را بسیار با سواد می دانند و احساس نیاز به یادگیری جدید ندارند.
۲‌ . کم هوش ها‌ این افراد نمی دانند به چه دانشی نیاز دارند و به همین‌ علت اقدام به یادگیری نمی کنند و به خود القا می کنند که دانش کافی دارند.
۳. مبتلایان به اختلالات سایکوتیک‌ واقعیت سنجی در این بیماران مختل است و به همین دلیل قادر به تشخیص نیازهای خود و اقدام برای یادگیری نیستند. هذیان دانایی در این بیماران با دارو درمان می شود.
۴‌ . مبتلایان به اختلال شخصیت وابسته. نیازهای این افراد توسط دیگران تامین می شود و به همین به یادگیری نیازی ندارند. این افراد نیاز به یادگیری را انکار کرده و به خود القا می کنند که دانش کافی دارند.
۵. مبتلایان به افسردگی شدید. این بیماران حوصله و انرژی لازم برای یادگیری را ندارند و یادگیری را بی فایده می دانند و به خود القا می کنند که دانش کافی دارند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات