پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

عوض کردن موقعیت ها

عوض کردن موقعیت ها در دفعات اول، برای مرد متوقف شدن، عوض کردن قطب ها و به مرحله دوم رفتن بسیار سخت به نظر می رسد. به خصوص اینکه در مرحله اول مقاربت، ممکن است به شدت تحریک شده باشد.

عوض کردن موقعیت ها

در دفعات اول، برای مرد متوقف شدن، عوض کردن قطب ها و به مرحله دوم رفتن بسیار سخت به نظر می رسد. به خصوص اینکه در مرحله اول مقاربت، ممکن است به شدت تحریک شده باشد.

خوشبختانه مرد نسبت به نیازهای همسرش بسیار حساس است و وقتی حس کند زن برای تحریک شدن و رسیدن به ارگاسم نیازمند خودداری اوست، کنترل مورد نظر نیاز را بر خود اعمال می‌کند. بیولوژی متفاوت زنان و مردان باعث می شود بعد از ارگاسم تجارب متفاوتی داشته باشند.

برانگیختگی زن بعد از ارگاسم

برانگیختگی زن بعد از ارگاسم حفظ می‌شود و حتی می تواند لذت بیشتری از مقاربت ببرد. در این حالت هورمون های لذت بخش زن در سطح بالایی باقی می ماند ولی مرد این گونه نیست او بلافاصله بعد از ارگاسم، برانگیختگی اش را از دست می‌دهد و هورمون های لذت بخش از ناپدید می شوند. وقتی مرد به ارگاسم رسید، کارش دیگر تمام شده است. اکنون بهتر می توان درک کرد که تقدم ارگاسم زن بر مرد اهمیت دارد. اگر مرد ابتدا ارگاسم داشته باشد، دیگر انرژی برایش باقی نمی ماند تا زن را سیراب کند اما زن پس از ارگاسم داشتن چون همچنان برانگیخته است هم به مرد ارگاسمش را می دهد و هم خود را از ادامه یافتن مقاربت لذت بیشتری میبرد.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات