پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

ادویه ها و غذاها 

ادویه ها و غذاها  ادویه های گوناگون از شناخته شده ترین موادی است که به منظور تحریک جنسی به کار می رفته است. مصرف آن ها از راه دهان و اثر آن ها مربوط به روغن های فرّار و یا آلکالوئیدهای گوناگون است.

ادویه ها و غذاها 

ادویه های گوناگون از شناخته شده ترین موادی است که به منظور تحریک جنسی به کار می رفته است. مصرف آن ها از راه دهان و اثر آن ها مربوط به روغن های فرّار و یا آلکالوئیدهای گوناگون است.

روغن های فرّار و آلکالوئیدها از طریق کلیه دفع می شوند، مجاریی ادراری را تحریک می‌کنند و احتمال قوس عصبی نعوظ را تحریک پذیرتر می سازند. در اثر پرخونی مجرای ادراری، احساس پری مثانه و دفع ادرار و نیز خارش احساس خارش مجرا که تا حدی شبیه حالت تحریک جنسی است، به بیمار دست می‌دهد. اگر مقدار مصرف این مواد زیاد باشد، غالباً بر کلیه و کبد اثر سمی دارد. از جمله ادویه های محرک جنسی عبارتند از : زنجبیل، گونه ای از نعنا، فلفل فرنگی، آویشن، گونه ای از کرفس، گونه‌هایی از شاهی، جعفری، وانیل و جوز هندی. جوزهندی که گویا تا حدی وقفه دهنده مونوآمینواکسیداز است و به همین سبب اثر ضد پسیکوز نیز دارد.

ادویه هایی که به منظور تحریک جنسی به کار رفته

ادویه هایی که به منظور تحریک جنسی به کار رفته، بسیار زیاد است و در کتاب های طبی قدیمی ایران نیز از آنها یاد شده است. غالباً برگ گیاهان دارویی نام برده در بالا را به صورت دم کرده و یا خشک شده، همراه با غذا به کار می‌بردند. گاه از مالیدن عصاره یا روغن های گوناگون به آلت و اندام تناسلی زن استفاده می کرده اند و با این روش رگهای اندام های آمیزشی باز میشود، عصاره فلفل سیاه، از این نظر شهرت بسیار داشته است. از جمله میوه ها و غذاهایی به عنوان محرک جنسی به کار می‌رفتند: تخم مرغ، قارچ ها به ویژه هویج، مارچوبه، لوبیای قرمز، گوجه فرنگی، سیب زمینی، دنبلان، جانوران دریایی چون صدف که از نرم تنان است و زنده خورده می شود. این غذا به هیچ وجه ماده ای اختصاصی که موثر بر دستگاه امیزش باشد، ندارد. در واقع شهرت بعضی از غذاها چون عسل، ماهی، گوشت خرگوش وحشی و گوزن، مربوط به مواد مقویی و ویتامین هایی است که در آنها وجود دارد.

غذا لااقل از طریق پسیکوفیزیولوژیک در افراد تاثیر می کند. میزان اثری که یک غذا به این نحو می تواند داشته باشد، بستگی به طعم، و بو خاصیت غذایی آن دارد. واضح است که اگر مثلاً نوعی شیرینی با اختلاط نارگیل، موز، تخم مرغ و آرد تهیه می شود و عطر وانیل نیز به آن افزوده گردد، هم آدمی را جلب می‌کند، هم بدن را نیرو می بخشد و هم از نظر روانی در رفتار جنسی فرد موثر می‌افتد. غذاهای مقوی به ویژه آنهایی که از نظر ویتامین E غنی هستند، ممکن است اندکی اثر مقوی جنسی نیز داشته باشند. گفتیم اگر انسانی در کمبود غذایی و هیپوپروتئینمی باشد، رفتار و نیروی جنسی مساعدی نخواهد داشت و ناتوانی جنسی حاصل از سوءتغذیه مزمن پدیده کمیابی نیست و اما نحوه صرف غذا نیز در تمام اثرات احتمالی آن دخالت دارد. غذایی که در محیط باز، در پرتو نور مطبوع خورشید و در ضمن نوازش موزیک ملایم صرف می‌شود، طبعاً اثر نیکوتری خواهد داشت و گوارا تر خواهد بود. زیبایی و وضع ظاهری غذا نیز در روحیه آدمی اثر می کند. غذایی ممکن است اشتهای آدمی را بیفزاید و دیگری دل آدمی را آشوب سازد. فرانسویان در گذشته از این عوامل و انگیزه ها استفاده می کردند و در اتاق های خصوصی برای مشتریان خود معانی معنای واقعی ارتباط بین غذا و عشق را عملاً تشریح می کردند. پس از خوردن غذا نیز به نحوی ارضا کننده تمایلات جنسی آدمی است و به همین سبب رابطه بین غذا و میل جنسی، پدیده ای طبیعی و منطقی و همیشگی است.

عطرها

عطرها: گفتیم که بدن زن بوی مشک می دهد و در گذشته زنان برای افزودن اشتهای جنسی مردان از عطرهایی که بوی مشک دارند، استفاده می کردند. این گونه عطرها را بیشتر از غده ای که در زیر شکم نوعی گوزن نر بی شاخ در آسیای مرکزی وجود دارد، استخراج می نمودند. برخی از موادی که به عنوان عطر مورد استفاده قرار می‌گیرند، نه تنها انگیزند و مطبوع نیستند بلکه مشمئزکننده اند، معهذا عده‌ای به وسیله آن ها تحریک می شوند، مثلاً بوی زیر بغل زن برای برخی انگیزنده است و شاید اینگونه افراد زمینه کوپروفیلیک داشته باشند و تکامل روان جنسی آنها در مرحله مقعدی مانده باشد.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات