پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

درمان انزال زودرس (غیردارویی)

درمان انزال زود رس (غیردارویی)  درمان‌های غیردارویی آموزشی و تسهیل گفت و گو پیرامون انتظارات واقع گرایانه همسر است. انزال زودرس معمولاً به بهترین شکل با یک رویکرد رفتاری، درمان می شود. کلید موفقیت در درمان برای مرد، ماهر ش

درمان انزال زود رس (غیردارویی)

 درمان‌های غیردارویی آموزشی و تسهیل گفت و گو پیرامون انتظارات واقع گرایانه همسر است. انزال زودرس معمولاً به بهترین شکل با یک رویکرد رفتاری، درمان می شود. کلید موفقیت در درمان برای مرد، ماهر شدن در شناسایی لحظه انزال اجتناب ناپذیر است.

پس از آن، روش شروع - توقف می تواند همراه با همسر وی انجام شود، تنظیم تمرکز حسی تناسلی با تحریک دستی به وسیله همسر بعداً مراحل شروع - توقف به وسیله همسر با یک لوسیون تحریک می شوند، دخول کنترل‌ شده مهبلی بدون جابجایی در ابتدا از وضعیت زنان در بالا استفاده می شود برای اینکه معمولاً در وضعیت سنتی مرد بر بالا، انزال به خاطر پایین کشیده شدن پوست در ریشه آلت تناسلی مردانه، سریعتر رخ می دهد و سرانجام آمیزش جنسی به همراه دخول اما هنوز با اصول مقتضی شروع - توقف هدف نهایی برای مرد توانایی داشتن مقداری کنترل بر بازتاب انزالی اش است، حتی با آهسته کردن وقتی نسبت به توقف واقعی به معنای دقیق کلمه، است.

دارو و مداخله پزشکی

وقتی  مردی دارو و مداخله پزشکی را به عنوان راه حل مشکل می‌خواهد، درمان های جسمانی می توانند عرضه شوند. بیماری را که به خاطر انزال زودرس مراجعه می‌کند، نخست باید از نظر بالینی مورد آزمایش دقیق قرار داد و به ویژه سابقه گرفتاری او را به بیماری های مقاربتی جویا شد.

با لمس پروستات و کیسه های منی، سلامت آنها  را تحقیق کرد و آن گاه تمام پرسش هایی را که در مورد ناتوانی جنسی یاد کردیم مطرح نمود و از علل روانی احتمالی نیز آگاه شد. در زمان انزال زودرس روانی، تنها نمی توان به اطمینان دادن به بیمار و اثبات اینکه ناراحتی عضوی ندارد قناعت کرد، در این موارد جلسات متعدد روان درمانی لازم است و بیمار باید پیوسته تحت نظر روانپزشک باشد و چه بسا که پزشک به روانکاوی بیمار خویش مجبور می گردد.

از نظر دارویی

از نظر دارویی، داروهای ضد روان پریشی را میتوان تجویز کرد، لیکن باید متوجه بود که خود اثر سوء و ناتوان کننده در بیمار نداشته باشد. تقریباً به جرات می‌توان گفت که بهترین و موثرترین راه درمان این بیماران آنست که به رغم انزال زودرس طبق برنامه معین، پی‌درپی نزدیکی کنند و از زیادی دفعات نزدیکی نهراسند.

افزایش دفعات نزدیکی

افزایش دفعات نزدیکی و انجام آن طبق برنامه معین در بسیاری از موارد انزال زودرس به هر علتی که باشد نتیجه مطلوب می دهد.

منتها به منظور افزودن لذت و بیشتر کردن احتمال موفقیت بهتر است بیماران نکته های زیرین را در روابط جنسی خود رعایت کنند:
• مرحله نوازش و معاشقه های پیش از نزدیکی را زیاد طولانی نکنند.
• به هنگام نزدیکی، افکار خود را بر امور غیر جنسی متمرکز سازند و یا به انجام اعمال دیگری چون سیگار کشیدن و جویدن آدامس بپردازند.
• حرکات رفت و برگشتی خود را با آرامش و نرمی انجام دهند و گاه در حالی که آلت تا عمق مهبل فرو رفته است، بی حرکت بمانند.
• به محض احساس قریب‌الوقوع بودن انزال، عضلات میاندوراه و مقعد خود را سست کنند و در ضمن با دهان باز، نفس آرام و عمیق بکشند.
• از وضعیت معکوس، که معمولاً مرد را دیرتر به اوج لذت جنسی می رساند، بیش از پیش استفاده کنند.
هیرش، ماساژ دادن آلت را به مدت ۱۵ دقیقه در روز موثر دانسته و می پندارد که این عمل حساسیت و تحریک‌پذیری آلت را کاهش میدهد. ورزش دادن عضلات میاندوراه و مشروط کردن مجدد انعکاس انزال را توصیه کرده اند.

به این ترتیب که بیمار به همراه ادرار کردن، باید بکوشد که جریان ادرار خود را وسط کار به طور ارادی قطع نماید و دوباره به ادرار کردن ادامه دهد تا ادرار پایان یابد و این کار را تا هنگامی که از انزال زودرس رنج می برد، انجام دهد. به منظور کاهش حساسیت آلت، از پوشیدن یک یا چند کاپوت روی یکدیگر می توان استفاده کرد. شاید بتوان با استفاده از مواد بی‌حس‌کننده مخاط ها نزدیکی را طولانی کرد.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات