پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

شخصیت نمایشی

شخصیت نمایشی  ۱. شخصیت های نمایشی در یک دنیای احساسی زندگی می کنند، گرم و پرمحبت هستند و احساسات و عواطف خود را ابراز می کنند. ۲. عاشق تخیلات و ماجراهای عاشقانه با پایان خوش هستند. ۳. دوست دارند که دیده شوند و جلب توجه کنن

شخصیت نمایشی 

۱. شخصیت های نمایشی در یک دنیای احساسی زندگی می کنند، گرم و پرمحبت هستند و احساسات و عواطف خود را ابراز می کنند.
۲. عاشق تخیلات و ماجراهای عاشقانه با پایان خوش هستند.
۳. دوست دارند که دیده شوند و جلب توجه کنند اگر ببینند که همه به آنها توجه می‌کنند استعدادهایشان شکوفا می شود.
۴. به وضع ظاهری خود و آراسته بودن فوق‌العاده اهمیت می‌دهند و پیرو مد هستند.

 زنان و مردان نمایشی بسیار اجتماعی هستند. مانند ماهی در آب، حال آنها زمانی خوب است که در محاصره دیگران باشند. همه ی تلاش آنها برای جلب توجه دیگران و تاثیر گذاشتن روی آنها میباشد. نمایشی ها به راحتی به دیگران اعتماد کرده و با آنها ارتباط برقرار می کنند. با شور و اشتیاق به نظرات دیگران گوش داده و به پیشنهاد آنها توجه می‌کنند. نمایشی ها معمولا خوش رو، پرحرارت و علاقه‌مند هستند. از فریب دادن دیگران و شایعه پراکنی لذت می‌برند و به سرعت تحت تاثیر آن قرار می گیرند. نمایشی ها نسبت به حوادث واکنش فوری نشان میدهند. احساساتشان دائماً در حال تغییر است. خیلی راحت از شادی به خشم و احساس ناامیدی می رسند. آنها خشمشان را به سرعت نشان می‌دهند اما از کسی کینه به دل نمی گیرند و انتظار دارند که دیگران نیز از آنها کینه به دل نگیرند.

این افراد به بحث‌های جدی بی‌علاقه هستند و به صحبت‌های نه چندان جدی و حتی شایعه بهای بیشتری میدهند. نمایشی ها در برابر ناملایمات زندگی، حوادث، برنامه ریزی و توجه به امور مالی ضعیف هستند و به زودی صبر و تحمل خود را از دست می‌دهند. کارهای نمایشی و خلاقانه مورد پسند نمایشی هاست. این افراد باید به دنبال مشاغلی باشند که روی دیگران تاثیر بگذارند و با مردم سر و کار داشته باشند مثل روابط عمومی، تدریس، فروش و بازاریابی. از قرار دادن این افراد در پست هایی مثل مشاغل فنی و تکراری خودداری کنید.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات