پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

مشاغل مناسب ماجراجوها

مشاغل مناسب ماجراجوها ماجراجوها معمولاً به مشاغل پرتحرک، هیجان انگیز و متنوع علاقه نشان می‌دهند. از انجام کارهای تکراری و یکنواخت خودداری می‌کنند.

مشاغل مناسب ماجراجوها

ماجراجوها معمولاً به مشاغل پرتحرک، هیجان انگیز و متنوع علاقه نشان می‌دهند. از انجام کارهای تکراری و یکنواخت خودداری می‌کنند.

مشاغل هیجان انگیز مانند کار در نشریات، روزنامه ها و موسسات تبلیغاتی می تواند برای آنها جالب باشد. ماجراجوها در کار خلبانی هواپیماهای جنگی، راه رفتن روی طناب، پرش اسکی و... با موفقیت‌های بزرگی روبرو می‌شوند. برای ماجراجوها زندگی یک فرصت مهم است تا کار مورد علاقه‌شان را انجام دهند.

برای آنها نکته مهم و تعیین کننده در زندگی و در دنیای کار مبارزه کردن با مشکلات است. اگر ماجراجوها، وظیفه شناس هم باشند می‌توانند جراح قلب یا وکیل جنایی متبحری شوند. همچنین سخنرانان خوبی هستند و می‌توانند در هر زمینه‌ای صحبت کنند. ماجراجوها معمولاً همسران کم توقع را می‌پسندند. افرادی با نوع شخصیتی آمیخته از نمایشی، وظیفه شناس و از خود گذشته برای همسری ماجراجوها مناسب است. زیرا نمایشی‌ها به زندگی نشاط می‌دهند و برون‌گراها و اجتماعی هستند.

از خود گذشته‌ها انعطاف کافی به خرج می‌دهند و وظیفه شناس ها احساس مسئولیتی را که دست کم یکی از طرفین ازدواج باید داشته باشد فراهم می‌آورند. اما اگر یکی از این گونه‌های شخصیتی نیازمند توجه شخصیت ماجراجو به خود شود و یا بخواهد که او مسئولیتی را به عهده بگیرد پایان روابط زناشویی فرا می‌رسد.

ماجراجوها معمولاً در ارتباط‌های بلند مدت خوب عمل نمی‌کنند و ارتباط آنها با فرزندان هم از این قاعده مستثنی نیست. اطمینان کردن به ماجراجوها دشوار است و اشخاصی نیستند که همیشه در اختیار و خدمت خانواده باشند. به فرزندان خود علاقمند هستند اما از اینکه نمی‌توانند به آنها برسند، ناراحت می‌شوند.

ماجراجوها معتقدند آنچه برای آنها خوب است برای فرزندانشان نیز مناسب است. آنها ممکن است فرزندان خود را در معرض خطرات مختلف قرار دهند و احتیاط لازم را به آنها آموزش ندهند. به این نکته نیز توجه ندارند که به استقبال خطر رفتن آنها روی افراد خانوادشان چه اثراتی دارد.

با وجود همه این‌ها والدین ماجراجو والدینی هیجان انگیز، جالب و غیر انتقادگر هستند و حتی می‌توانند دنیای بزرگی را به روی فرزندانشان بگشایند. ممکن است بی صبر، غیرمسئول و تندخو باشند اما در مقابل سرشار از انرژی، کنجکاوی و روحیه خوب هستند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات