پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

مشاغل مناسب منزوی‌ها

مشاغل مناسب منزوی‌ها منزوی‌ها در فعالیت شغلی خود به خوبی ظاهر می‌شوند. آنها روی کار خود تمرکز می‌کنند و با تلفن های شخصی و یا وقت صرف کردن با دیگران، وقت خود را هدر نمی‌دهند و به راحتی هم کسل نمی‌شوند‌. آنها انتقاد پذیر ه

مشاغل مناسب منزوی‌ها

منزوی‌ها در فعالیت شغلی خود به خوبی ظاهر می‌شوند. آنها روی کار خود تمرکز می‌کنند و با تلفن های شخصی و یا وقت صرف کردن با دیگران، وقت خود را هدر نمی‌دهند و به راحتی هم کسل نمی‌شوند‌.

آنها انتقاد پذیر هستند، شرایط کار روی عملکردشان تاثیر تعیین کننده دارد‌. در کارهای گروهی خوب ظاهر نمی‌شوند و نمی‌توانند ارتباط خوبی با ارباب رجوع برقرار کنند. بسیاری از افراد منزوی می‌توانند دور از جامعه و خارج از اجتماع کار کنند و به موفقیت برسند‌.

منزوی‌ها در مشاغل مستقل موفقیت بیشتری دارند. حسابداری، کارهای خلاقانه، بررسی‌های علمی، پژوهش و کارهای مکانیکی و در کارهای مراقبتی که به آنها حقوق داده می‌شود تا مراقبت از چیزی یا کسی را عهده‌دار باشند، موفق هستند. برای افرادی با این گونه شخصیتی روابط زناشویی موضوع بسیار دشواری است. آنها معمولاً به برقراری رابطه تمایلی ندارند.

آنها به همسری احتیاج دارند که پذیرش او زیاد باشد و نیاز احساسی کمی داشته باشد. شخصیت وظیفه شناس و از خود گذشته تا حدود زیادی می‌توانند همسر مناسبی برای منزوی‌ها باشند. در بیشتر موارد پدر و مادر منزوی به خصوص مادر، بعد از تولد فرزند به کلی تغییر روحیه می‌دهد.

اما اگر این افراد ازدواج نکنند و بچه‌دار نشوند نمی‌توانند این تغییر را در زندگی خود تجربه نمایند. از آن گذشته بسیاری از منزوی‌ها علاقه چندانی به بچه‌دار شدن ندارند. آنها وقتی بچه‌دار می‌شوند در تامین نیازهای احساسی فرزندشان ناتوان هستند و با مشکلاتی روبرو می شوند. این والدین در زمینه های غیراحساسی می توانند نیازهای اولیه را تامین کنند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات