پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

شخصیت از خود گذشته

شخصیت از خود گذشته ۱. از خود گذشته‌ها بسیار فعال، پر انرژی، با نشاط و با انگیزه هستند همه تلاش آنها برای دیگران و به خاطر آنهاست. ۲. از خود گذشته ها بسیار سخاوتمند هستند به طوری که حتی اگر لباس تنشان را احتیاج داشته باشید

شخصیت از خود گذشته

۱. از خود گذشته‌ها بسیار فعال، پر انرژی، با نشاط و با انگیزه هستند همه تلاش آنها برای دیگران و به خاطر آنهاست.
۲. از خود گذشته ها بسیار سخاوتمند هستند به طوری که حتی اگر لباس تنشان را احتیاج داشته باشید به شما می‌دهند حتی منتظر نمی‌مانند که از آنها سوال کنید.
۳. همه تلاش آنها در این است که به دیگران کمک کنند. با کسی رقابت نمی‌کنند، جاه طلب نیستند و برای آنها راحتی و آسایش خودشان در درجه آخر اهمیت قرار دارد.
۴. در برخورد با دیگران افرادی ملاحظه کار و اشخاصی با اخلاق، امین و قابل اعتماد هستند.
۵. در مورد اخلاق و رفتار دیگران قضاوت نمی‌کنند و اشکالات و نقص‌های دیگران را تحمل می‌کنند و برخورد تندی ندارند.
۶. از خود گذشته مغرور نیستند و مایل نیستند در کانون توجه قرار گیرند.
۷. صبر و استقامت بسیاری دارند، مشکلات را تحمل کرده و ناراحتی را به جان می‌خرند.

 از خود گذشته‌ها معنی زندگی را در خدمت کردن به دیگران می‌دانند. آنها در همه روابط خود، به دیگران خدمت می‌کنند و در ازاء خدمتشان توقعی ندارند و از خدمت کردن به دیگران لذت برده و احساس رضایت می‌کنند. از خود گذشته ها باعث شادی و نشاط دیگران می‌شوند و شادی‌شان زمانی است که لطفی در حق دیگران انجام دهند. آنها در خلوت خود شادی و رضایت بیشتری را تجربه می‌کنند زیرا زمانی که
در حضور دیگران هستند، از آسایش و راحتی خود می‌گذرند تا در خدمت دیگران باشند.

این افراد آشپزی می‌کنند ولی غذایشان را خود مصرف نمی‌کنند، در حالی که دیگران نشسته اند آنها می‌ایستند. آنها صندلی ناراحت را برای خودشان انتخاب می‌کنند تا صندلی‌های راحت به دیگران برسد. آنها نیازهای همسرشان را بر نیازهای خود مقدم می‌شمارند.

اگر کسی در اطراف آنها نباشد، می‌توانند روی صندلی، راحت لم بدهند، یک ظرف بزرگ بستنی بخورند، به برنامه تلویزیون نگاه کنند و از زندگی لذت ببرند. هرچه شدت از خود گذشتگی بیشتر باشد، از خود گذشته وقت بیشتری را صرف دیگران می‌کند تا نیازهای آنها را برآورده سازد.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات