پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

شخصیت پرشور

شخصیت پرشور ۱. افراد پرشور می‌توانند بدون ترس از شکست، مسئولیت‌های بزرگ را بپذیرند. آنها بسیار قدرتمند هستند و در درون خود احساس توانمندی می‌کنند. ۲. بسیار منضبط هستند. این افراد معمولاً قوانین را وضع می‌کنند و از دیگران ن

شخصیت پرشور

۱. افراد پرشور می‌توانند بدون ترس از شکست، مسئولیت‌های بزرگ را بپذیرند. آنها بسیار قدرتمند هستند و در درون خود احساس توانمندی می‌کنند.
۲. بسیار منضبط هستند. این افراد معمولاً قوانین را وضع می‌کنند و از دیگران نیز انتظار دارند که قوانین آنها را رعایت کنند.
۳. همیشه به هدف فکر می‌کنند. آنها هر کاری را که برای رسیدن به هدف‌هایشان لازم باشد انجام می‌دهند. در واقع برای آنها هدف مهم است و راه رسیدن به هدف اهمیتی ندارد.
۴. معمولا در شرایط دشوار و خطرناک با شجاعت بسیار و بدون ترس از چیزی فعالیت خود را انجام می‌دهند.
۵. آنها دوست دارند که ابراز وجود کنند و از شرکت در مسابقات رقابتی لذت می‌برند.

 شخصیت پرشور در ارتباطات

 شخصیت پرشور در ارتباطات خود با دیگران می‌خواهند همیشه در راس امور قرار گیرند. آنها از غریزه ذاتی برای رهبری برخوردارند، میل به تسلط بر دیگران در آنها زیاد است و این موضوع را می‌توان در تمامی روابط آنها مشاهده کرد. در بسیاری از موارد پرشورها در روابط خود با دیگران ارزش‌های اخلاقی را برای رسیدن به هدف‌هایشان زیر پا می‌گذارند. پرشورها به احساسات دیگران واکنش نشان نمی‌دهند، اما برای خود احساسات قدرتمندی دارند. البته احساسات آنها نرم و لطیف نیست. اما وقتی در روابط خود احساس امنیت می‌کنند می‌توانند بسیار عاشقانه ظاهر شوند. پرشورها ممکن است موقتاً تحت تاثیر شکست و ناکامی قرار گیرند و مأیوس شوند اما افسرده و مضطرب نمی‌شوند. برای آنها مبارزه، رقابت و پیروز شدن بسیار لذت بخش است. پرشورها به نتیجه هر کاری اهمیت می‌دهند و با احساسات کاری ندارند. این عده ممکن است در نظر دیگران بی‌احساس و سنگدل به نظر برسند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات