پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

مشاغل مناسب پرشورها

مشاغل مناسب پرشورها  افراد پرشور برای ریاست ساخته شده اند، بسیاری از آنها می‌توانند تصمیمات دشوار و جدی بگیرند. پرشورها می‌توانند میل به قدرت طلبی خود را در شغلشان به کار ببرند. پرشورها خود را دربست در اختیار شغل قرار می‌د

مشاغل مناسب پرشورها 

افراد پرشور برای ریاست ساخته شده اند، بسیاری از آنها می‌توانند تصمیمات دشوار و جدی بگیرند. پرشورها می‌توانند میل به قدرت طلبی خود را در شغلشان به کار ببرند. پرشورها خود را دربست در اختیار شغل قرار می‌دهند

. پرشور افراد احساساتی نیستند و سرکوب رقبا آنها را ناراحت نمی‌کند. افراد پرشور غالباً پست‌های مهم سازمانی را اشغال می‌کنند. اگر در مورد کسانی که به قدرت زیاد دست یافته اند مطالعه کنید، می‌بینید بسیاری از آنها دارای شخصیت پرشور هستند.

پرشورها باید پادشاه و ملکه زندگی خود باشند. زنان و مردان

پرشور همسرانی را می پسندند که قابل اطمینان، قدرتمند، مستقل و با عزت نفس هستند. افرادی با این نوع شخصیت، عاشقانه و احساساتی نیستند و نمی توانند با افراد به شدت عاطفی کنار بیایند. مناسب‌ترین همسران برای آنها، مهر طلب‌ها، از خود گذشته‌ها و حساس‌ها هستند.

زنان پرشور

زنان پرشور به دلیل میل به سلطه جویی، بهتر است با مردان مهرطلب ازدواج کنند. والدین پرشور الگوهای بسیار خوبی برای فرزندان خود هستند. فرزندان آنها می‌دانند که برای روبرو شدن با دنیای خطرناک بیرون می‌توانند روی پدر و مادرشان حساب کنند. آنها از داشتن چنین والدینی به خود افتخار می‌کنند و از موفقیت آنها لذت می‌برند. والدین پرشور بسیار منضبط هستند و از فرزندان خود نیز انتظار دارند که بی چون و چرا از آنها اطاعت کنند. گاهی اوقات این والدین، فرزندان خود را به شدت سرکوب می‌کنند، این امر باعث می‌شود کودک تمام مدت عمر خود را در ابراز وجود کردن و رسیدن به استقلال رای با دشواری روبرو شود و نتواند در شرایط رقابت آمیز مستقلانه تصمیم بگیرد و با دشواری هایی روبرو شود.

این والدین باید به حرف‌های فرزندان خود گوش بدهند و با آنها به توافق برسند، به آنها بیشتر محبت کنند و سعی کنند اوقات خوشی را بر آنها بگذارنند به خصوص زمانی که فرزندان سن پایین‌تری دارند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات