پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

مشاغل مناسب جدی‌ها

مشاغل مناسب جدی‌ها  برای جدی‌ها کار به مفهوم همه چیز است و در واقع زندگی آنها در کار خلاصه می‌شود. آنها کارگردان را وظیفه خود می‌دانند و برایشان مهم نیست که کارشان را دوست دارند یا نه، به اندازه کافی حقوق می‌گیرند یا نمی‌گ

مشاغل مناسب جدی‌ها 

برای جدی‌ها کار به مفهوم همه چیز است و در واقع زندگی آنها در کار خلاصه می‌شود. آنها کارگردان را وظیفه خود می‌دانند و برایشان مهم نیست که کارشان را دوست دارند یا نه، به اندازه کافی حقوق می‌گیرند یا نمی‌گیرند.

جدی‌ها به شدت سخت کوش هستند و مسئولانه عمل می‌کنند و می‌توانند با انجام کارهای تکراری روزانه خود را سازگار کنند. در کارهایی که مجبور نباشند دائماً از خود خلاقیت نشان دهند و به مسائل بپردازند و یا در برخورد با دیگران چهره ای شاداب و همیشه خوش برخورد داشته باشند، موفق می‌شوند.

برای جدی ها، خدمات شهری، کار در دستگاه‌های دولتی و مشاغلی که زیر نظر اتحادیه‌ها انجام می‌شود و همچنین مشاغلی مانند حقوق، حسابداری و مراقبت‌های بهداشتی مناسب است. جدی ها معمولاً همسرانی را می‌پسندند که به شدت پذیرا باشند و آنها را آنطور که هستند قبول کنند‌. جدی‌ با جدی‌ هم می‌تواند کنار بیاید. زیرا هر دو از دنیا درک و برداشت مشابهی دارند، اما احتمالاً بهتر است جدی‌ها کسانی را به همسر انتخاب کنند که در زمینه اجتماعی قوی‌تر باشند.

مناسب‌ترین همسر برای جدی‌ها مهرطلب‌ها و از خود گذشته‌ها هستند که مشتاق راضی کردن دیگرانند. والدین جدی پدر مادرهایی هستند که سعی می‌کنند فرزندان را با دشواری‌های اجتناب ناپذیر زندگی آشنا کنند. والدین جدی به فرزندان خود می‌آموزند که در برخورد با مشکلات زندگی صحنه را خالی نکنند. آنها به ارزش زیاد کار تاکید می‌کنند اما باید مراقب باشند که بچه‌ها غیر از کار و انجام تکالیف مدرسه فعالیت دیگری هم باید انجام دهند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات