پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

چرا بعضی از افراد سمی هستند؟

چرا بعضی از افراد سمی هستند؟ به عقیده من، اغلب انسان‌ها، آدم‌های خوبی هستند، نه مضر. خداوند انسان را موجودی معصوم، دلنشین، دوست داشتنی، شاد، مهربان، قابل احترام و بی‌آزار آفریده است. تحقیقات نشان می‌دهد که نوزادان با حس تن

چرا بعضی از افراد سمی هستند؟

به عقیده من، اغلب انسان‌ها، آدم‌های خوبی هستند، نه مضر. خداوند انسان را موجودی معصوم، دلنشین، دوست داشتنی، شاد، مهربان، قابل احترام و بی‌آزار آفریده است. تحقیقات نشان می‌دهد که نوزادان با حس تنفر و خشم پا به دنیا نمی‌گذارند. به راستی که ما نمی‌دانیم آیا آدم‌ها به واسطه محیطی که در آن رشد می‌کنند یا ساختار بیولوژیکی خاصشان یا ترکیبی از این دو عامل است که به فردی سمی تبدیل می‌شود و هیچکس هم نمی‌تواند دلیل این موضوع را بفهمد.

اگر مدتی با فرد سمی ارتباط داشته باشید و اجازه بدهید زهر این فرد سمی به شما منتقل شود، احتمال دارد که به بیماری‌های روحی روانی دچار شوید. منفی بودن این فرد می‌تواند بر سلامت جسمی شما اثر بگذارد و انرژیتان را بگیرد.

اگر تکنیک‌هایی که به شما می‌گویم را به کار نگیرید و خشم خود را ابراز نکنید و به مقابله با فرد سمی نروید، ممکن است به بیماری‌های جدی و حتی کشنده‌ای مبتلا شوید. خشم و عصبانیت بر تولید هورمون نوراپی نفرین در بدن انسان اثر می‌گذارد. مغز فردی که دائم استرس داشته باشد یا عصبانی شود،

بیش از حد این هورمون را ترشح می‌کند که این امر باعث افزایش فشار خون و همچنین ایجاد لخته در رگ‌های می‌شود که در نهایت منجر به حمله قلبی یا مغزی می‌گردد. همچنین تحقیقات ثابت کرده است که بروز احساسات منفی رابطه مستقیمی با سرطان و بیماری‌های قلبی عروقی دارد.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات