پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

بروز بدترین حالت‌ها در شما

بروز بدترین حالت‌ها در شما  بودن در کنار فردی سمی، گاهی باعث بروز بدترین حالت‌ها در شما می‌شود. به طور مثال، ممکن است به فردی کاملاً ساکت تبدیل شوید یا برعکس، ممکن است بسیار زودرنج شوید و نسبت به هر چیزی که آن فرد می‌گوید

بروز بدترین حالت‌ها در شما 

بودن در کنار فردی سمی، گاهی باعث بروز بدترین حالت‌ها در شما می‌شود. به طور مثال، ممکن است به فردی کاملاً ساکت تبدیل شوید یا برعکس، ممکن است بسیار زودرنج شوید و نسبت به هر چیزی که آن فرد می‌گوید احساس دلخوری پیدا کنید، با او دهن به دهن شوید یا حتی حرف‌های کنایه آمیز و نیش دار بهداو بزنید. کمند و پیمان همکار بودند.

آنها هر دو در یک دفتر کار می‌کردند و هر کدام از آنها کاملاً از حال و احوال همدیگر خبر داشتند. کمند معمولا خلق و خوی شاد و مثبت داشت، به جز مواقعی که نامزد سمی سابقش رامین که کمند به دلایل مختلفی از او جدا شده بود، با او تماس می‌گرفت. رامین به طور نفرت انگیزی اصرار داشت که تلاش کند تا بتواند دوباره عشق و محبت کمند را متوجه خودش کند. کمند تصمیم گرفت دیگر جواب تماس‌های او را ندهد و به منشی اش گفت فقط پیام‌های او را بگیرد. هرچند که باز هم هر از گاهی رامین تلاش می‌کرد هر طور شده با کمند تماس برقرار کند. هر وقت که کمند به طور اتفاقی به یکی از این تماس‌ها جواب می‌داد، پیمان فورا متوجه می‌شد که رامین پشت خط است و به چشم خودش می‌دید که صورت کمند بهم می ریزد، اخم هایش در هم فرو می رود، پیشانی اش چروک می شود و پره های بینی اش بازوبسته می شود. شاید شما هم در بین دوستان و همکارانتان متوجه این موضوع شده باشید که کسی با آنها تماس می‌گیرد که دوست ندارند با او صحبت کنند. هرچند که آن شخص به ظاهر نشان می‌دهد که از شنیدن صدای تماس گیرنده خوشحال است، اما شما می‌بینید که گونه‌هایش فشرده می‌شود، لب‌هایش را جمع می‌کند، چشمانش گرد می‌شود، اخم می‌کند،۰ سرش را تکان می‌دهد و حتی ممکن است ببینید که آن شخص با دستانش ایما و اشاره می‌دهد و می‌گوید: منتظر است که تماس تمام شود.

شما ممکن است شاهد این باشید که او تماس گیرنده را مسخره می کند و برای شما محرز است که از روی بی‌میلی با آن شخص حرف می‌زند. پیمان همیشه تعجب می کرد وقتی می دید همکار شاد و بانشاطش چقدر سرد و بی روح با نامزد سابقش صحبت می کند و به او می‌گوید که تو فرد بی‌عرضه‌ای هستی که هنوز نپذیرفته آنها از هم جدا شده اند. همچنین بسیار بیشتر تعجب می کرد وقتی که از دهان فرد مودبی مثل کمند کلماتی مثل خفه شو را می شنید. در اینجور مواقع پیمان خدا را شکر می‌کرد که کمند با هیچ کس دیگری اینجوری حرف نمی‌زند. رامین باعث این رفتارهای بد در کمند شده بود و واکنش‌هایی را در او به وجود آورده بود که جزو ویژگی‌های شخصیتی او نبودند.

کمند از این مدل حرف زدنش با رامین خوشحال نبود، این امر باعث می‌شد عزت نفسش پایین بیاید، اما کار دیگری از دستش بر نمی‌آمد؛ چون این رامین بود که منبع خشم او شده بود. شما می‌توانید فرد فوق العاده‌ای باشید و خودتان را آدمی مهربان، با احساس، با توجه و با روحی آرام بدانید، اما اگر در اطرافتان فردی سمی وجود دارد، پس این احتمال هم هست به فردی تبدیل شوید که خودتان هم آن را نمی‌شناسید؛ بنابراین مهم است بدانید افرادی هستند که می‌توانند با رفتارهایشان شما را به بدترین حالت روحی بکشانند و باعث شوند آنقدر ناپسند رفتار کنید که خودتان هم از رفتارتان شرمنده شوید.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات