پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

تحقیر کننده

تحقیر کننده • اینجور افراد دوستان خود را خودشان انتخاب می‌کنند؛ آن هم به طور محدود  • هیچ خودرویی به اندازه‌ای که این آدم‌ها به شما آسیب وارد می‌کنند، نمی‌تواند به شما آسیب بزند. • این افراد در مهمانی حرف‌هایشان مثل چاقو ت

تحقیر کننده

• اینجور افراد دوستان خود را خودشان انتخاب می‌کنند؛ آن هم به طور محدود 
• هیچ خودرویی به اندازه‌ای که این آدم‌ها به شما آسیب وارد می‌کنند، نمی‌تواند به شما آسیب بزند.
• این افراد در مهمانی حرف‌هایشان مثل چاقو تیز و برنده عمل می‌کند.
• آنها زبانی دارند که می‌تواند سنگ را بشکافد. 

 تحقیر کننده‌ها کننده‌ها افرادی خودخواه، بدجنس، اهل تحقیر، پررو، نفرت انگیز، حق به جانب، گنده دماغ، اهل تهدیدکردن، خودبرتربین، غیرقابل اعتماد، اهل دعوا و اهانت، انتقادگر، کنایه زدن، بی‌ادب، فریبکار و عیبجو هستند. تحقیر کننده‌ها عزت نفس بسیار پایینی دارند؛ به همین خاطر است که دائم به دنبال پیدا کردن عیب‌های دیگران هستند. آنها با بی‌ادبی، توهین و ترساندن دیگران هیجان زده می‌شوند. از اینکه مردم به خصوص غریبه‌ها را دست بیندازند، احساس لذت می‌کنند. وقتی در رستوران یا فرودگاه کنار شما نشسته باشند، به شما می‌گویند: نگاه کن ببین اون مرده چقدر چاقه. یا اون مرده چقدر زشته. قطعاً شما هم سوژه نظرات تند و زننده این افراد بوده‌اید.

تحقیر کننده‌ها اغلب از دیگران تعریف‌های طعنه آمیز می‌کنند و همیشه در صحبت‌هایشان یک گفته منفی وجود دارد، به طور مثال می‌گویند: این پیرهنی که پوشیدی اصلاً چاق نشونت نمیده. آنها با این حرف باعث می‌شوند فکرتان به این مشغول شود که مگر من در حالت عادی چاق به نظر می‌رسم؟ تحقیر کننده‌ها افرادی هستند که وقتی شما شرکتتان اضافه حقوق بگیرید، می‌گویند چه شرکت خوبی که به طور خودکار به کارمندهایش در قبال انگیزه‌ای برای کار کردن بیشتر، اضافه حقوق می‌دهد. یا مثلاً اگر با یک رژیم سخت وزن کم کنید، فرد تحقیرکننده می‌گوید: نباید خیلی زیاد وزن کم کنی وگرنه مریض میشی. هیچ چیز از دید این افراد به اندازه کافی خوب نیست و اینجور افراد در آسمان صاف هم دنبال ابر می‌گردند. تحقیر کننده‌ها شما را پایین می‌آورند تا بتوانند خودشان را بالاتر نشان دهند تخریب کننده‌ها شما را پایین می‌آورند تا بتوانند خودشان را بالاتر نشان دهند. این افراد، غیر قابل اعتماد و مملو از حس تنفر از خود هستند. صفات مثبت شما و کسانی که اطرافشان هستند را تهدیدی برای خود به حساب می‌آورند. تنها راهی که احتمال می‌رود افراد تحقیر کننده خودشان را بالا نگه دارند این است که همه را جلوی شما کوچک کنند تا همه تا حد آنها پایان بیایند.

آنها به دنبال پیدا کردن عیب‌های شما و دیگران هستند؛ چون همیشه دنیا را فقط از دریچه نگاه تنگ نظر خود می‌بینند. درست چیزی که دوستم علی می‌گفت محمد مظهر افراد تحقیر کننده بود. رستوران رفتن با او اینقدر تجربه وحشتناکی بود که حتی باعث می‌شد اشتهای غذا خوردن هم از دست بدهم. مثلاً می‌گفت: اون مرد را نگاه کن مثل خوک غذا می‌خوره. یا اون خدمتکاره چقدر چاقه.

یا اون دختره که اونجا نشسته رو نگاه کن. همه جاش عملیه. اینقدری که دیگه نزدیکه منفجر بشه از بس ژل تزریق کرده. محمد تمام مدت این و آن را مسخره می‌کرد و با صدای بلند می‌خندید و درباره همه کس و همه چیز در آن رستوران نظر می‌داد.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات