پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

پرحرف و وراج

پرحرف و وراج • چیزی که این افراد نیاز دارند، یک قفل روی دهانشان است. • این افراد کتاب‌های بسیاری درباره نحوه حرف زدن در جمع می‌خرند؛ در حالی که کتابی باید بخوانند که به آنها نحوه ساکت ماندن را در جمع یاد بدهد. • آنها همیشه

پرحرف و وراج

• چیزی که این افراد نیاز دارند، یک قفل روی دهانشان است.
• این افراد کتاب‌های بسیاری درباره نحوه حرف زدن در جمع می‌خرند؛ در حالی که کتابی باید بخوانند که به آنها نحوه ساکت ماندن را در جمع یاد بدهد.
• آنها همیشه باعث آزار گوش اطرافیان هستند.
• علت اینکه مدت زیادی است که با آنها حرف نزده‌اید این است که لحظه‌ای از حرف زدن نمی ایستند.
• آنها معمولاً انقدر پرحرف هستند که ساکت کردنشان بسیار سخت است.
• دو ساعت طول می‌کشد که یک داستان کوتاه را برایتان تعریف کنند. 

ویژگی افزاد  وراج

 وراج ها افرادی بسیار پرحرف، نادان، خودخواه، آزاردهنده، بی‌ توجه به دیگران، از خود راضی، بی ادب، غیر اجتماعی و خسته کننده هستند. وراج ها معتاد به حرف زدن هستند و به هیچ صورت نمی‌توان آنها را ساکت کرد. این تیپ شخصیتی از افراد سمی برای هر کسی که اطرافشان باشند حرف می‌زنند، بدو اینکه این حرف‌ها ربطی به هم داشته باشد.

آنها وقتی به شما تلفن می‌کنند همینطور پشت سر هم و بی‌وقفه حرف می‌زنند و حرف می‌زنند. وراج‌ها ممکن است درباره خودشان حرف بزنند یا حتی کسانی که شما آنها را نمی‌شناسید. این افراد از همه کس و همه چیز حرف می‌زنند و معمولا حرف‌هایشان هیچ حدومرزی ندارد. این افراد گویی اسهال دهان دارند، چون این وراج‌ها معمولاً درباره زندگی‌شان، زندگی فامیل‌هایشان یا حتی زندگی غریبه‌هایی برای شما حرف می‌زنند که نه آنها را می‌شناسید و نه برایتان مهم هستند راجع به آنها بدانید.

داستان‌های ناتمام و بی‌اهمیت آنها برای اطرافیان جذاب نیست. آنها ممکن است راحت ۱۵ دقیقه برای شما حرف بزنند تا برایتان تعریف کنند چه چیزهایی از مغازه محل خریده‌اند. بدون درک اجتماعی، به وراجی شان ادامه می‌دهند و حتی متوجه چهره طرف نیستند که مشخص است هیچ علاقه و توجهی به شنیدن حرف‌های او ندارد و حتی باعث آزار آن شخص می‌شود.

وراج ها آنقدر خودخواه هستند که نمی‌دانند دیگران هم حق حرف زدن دارند. آنها به این خاطر به شما اجازه نمی‌دهند که حتی یک کلمه حرف بزنید، چون می‌خواهند شما را وادار به کاری کنند که نمی‌خواهید آن را انجام دهید، یعنی گوش دادن به وراجی‌هایشان.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات