پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

دعوایی و عصبی

دعوایی و عصبی • این افراد اینقدر ناسازگارند که حتی سایه خودشان از آنها فرار می‌کند. • آنها سه خط تلفن ثابت دارند تا بتوانند تلفن را روی آدم‌های بیشتری قطع کنند. • آنها افرادی بد خلق، خودخواه، پر سر و صدا و ناهنجار هستند؛ د

دعوایی و عصبی

• این افراد اینقدر ناسازگارند که حتی سایه خودشان از آنها فرار می‌کند.
• آنها سه خط تلفن ثابت دارند تا بتوانند تلفن را روی آدم‌های بیشتری قطع کنند.
• آنها افرادی بد خلق، خودخواه، پر سر و صدا و ناهنجار هستند؛ در کنار همه این‌ها، خصلت‌هایی دارند که باعث می‌شوند از دست آنها فرار کنید.
• این افراد رفتارهای زشتی دارند که مثل مته دندانپزشکی روی اعصاب شما می‌روند. 

 تیپ شخصیتی دعوایی و عصبی 

 تیپ شخصیتی دعوایی و عصبی، افرادی سختگیر، غیرقابل احترام، کنترلگر، دعوا طلب، نفرت انگیز، خودبین، حمله‌ کننده، بد خلق، گستاخ، اهل تهدید، آسیب زننده، سرسخت، ترسناک، آزاردهنده، تند زبان، بی ثبات، قلدر، خارج از کنترل، دارای رفتارهای دیوانه وار، لجوج، خود تخریبگر، یاغی، پر سر و صدا، غیر قابل معاشرت، تهدید آمیز، تهاجمی و افسرده هستند. این افراد در تمامی طول زندگی‌شان عصبی و بدقلق هستند و دائم شما را تحریک می‌کنند تا دعوا راه بیندازند آنها همیشه آماده حمله برای دعوا یا جر و بحث هستند. آنها دوست دارند با شما مخالفت کنند. حتی اگر در آن موضوع با شما هم عقیده باشند. هرچه شما بگویید، آنها خلاف آن را می‌گویند. این افراد دائم و بدون هیچ دلیل مشخصی اطرافیان را تحریک می‌کنند تا خشمگین شوند. در واقع آنها به خاطر حس کمبود اعتماد به نفس و ناامیدی خودشان است که نیاز دارند نشان دهند مهم هستند و با تحریک اطرافیان به جر و بحث، احساس باهوش بودن به آنها دست می‌دهد. هر کس و هر چیز به راحتی آنها را عصبی می‌کند. آنها عموماً بحران‌آمیز هستند. افراد با این تیپ شخصیت، کسانی هستند که اغلب اوقات خشونت فیزیکی از خود نشان می‌دهند، مثلاً با مشت به در و دیوار می‌کوبند. افراد دعوایی و عصبی حتی اگر تمامی درخواست‌هایشان را انجام دهید، باز هم همیشه و بدون هیچ دلیلی عصبانی و متلاطم هستند. آنها به دنبال این هستند که خطایی از شما سر بزنند تا قبل از اینکه شما قصد حمله به آنها را داشته باشید، آنها خودشان به شما حمله کنند. بزرگترین ترس آنها از این است که شما چیزی بگویید یا کاری انجام دهید که باعث شود آنها احساس بی‌کفایتی کنند، آن وقت بی تردید مشتی حواله شما می کنند و با شما دعوا راه می‌اندازند تا اینگونه بتوانند کمی کنترل اوضاع پیش اومده را به دست بگیرند.

افراد این دسته، معمولاً با سختی و مشکلات بزرگ شده‌اند. به همین خاطر در بزرگسالی، اغلب احساس می‌کنند که زندگی بر وقف مرادشان نیست و همیشه وانمود می‌کنند شجاع هستند تا از این طریق بتوانند حساسیت بیش از حدشان را بپوشانند. مثلاً یکی از بازیگران خوب و سرشناس بود که هیچ وقت جایگاه ویژه‌ای که شایسته آن بود را به دست آورد، چون با همه اطرافیانش اخلاق بسیار تندی داشت. باید بگویم این زن، خودش دشمن اصلی خودش بود؛ همه از کار کردن با او می‌ترسیدند؛ کارگردانان تهیه کننده‌ها، بازیگران و حتی شرکت‌های تهیه و تولید فیلم‌ هم نمی‌توانستند اخلاق او را تحمل کنند. چرا؟ به این دلیل که او همیشه آماده جنگ و دعوا بود. به طوری که انگار همیشه آماده بود تا بدون اینکه دلیل خاصی وجود داشته باشد به کسی بد و بیراه بگوید یا با کسی که بالاتر از خودش بود، جروبحث به راه بیندازد.

به همین دلیل، موقعیت‌های شغلی که برایش پیش می‌آمد، از دست می‌داد. افراد دعوایی و عصبی با بی‌احترامی و قلدری با دیگران رفتار می‌کنند. آنها دوست دارند با همه دعوا کنند. آنها ابتدا شما را به چالش می‌کشند. بعد تحریکتان می‌کنند و در نهایت می‌کنند تا به شما ثابت کنند که حق با آنهاست، حتی اگر راجع به آن چه که درباره آن حرف می‌زنند و بحث می‌کنند، چیزی ندانند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات