پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

قربانی افسردگی و سرنوشت بد

قربانی افسردگی و سرنوشت بد • این افراد دعا می‌کنند که می‌توانند بدبختی‌ها را پیش بینی کنند. • این افراد فکر می‌کنند به سختی رنگ خوشبختی را می‌بینند و روز خود را با ناله و غر شروع می‌کنند. • آنها پیش از واقعه، ناله و زاری م

قربانی افسردگی و سرنوشت بد

• این افراد دعا می‌کنند که می‌توانند بدبختی‌ها را پیش بینی کنند.
• این افراد فکر می‌کنند به سختی رنگ خوشبختی را می‌بینند و روز خود را با ناله و غر شروع می‌کنند.
• آنها پیش از واقعه، ناله و زاری می‌کنند و حتی در بهشت هم دنبال کمی و کاستی می‌گردند.
• این افراد حتی اگر در مسیر درست باشند، باز هم از آن رو برمی‌گردانند.

قربانی افسردگی و سرنوشت بد، افرادی خود آزار، دارای حس گناه، غم زده، خرابکار، سرخورده، غیر قابل انعطاف، خودخواه، انکارگر، غمگین، منفی، غیرقابل ملاحظه، عیب جو، شکاک، خودسر، بی‌عرضه، ضعیف، مغرور، غیر قابل تصور، خود تخریبگر، ترسو، تنها، نامرد، افسرده، ترسناک، دیر باور، قدرنشناس، مشکوک، ترشرو، خشک و بی‌روح، بی حال، بی اشتیاق و تدافعی هستند. اطرافیان از بودن کنار افرادی با این تیپ شخصیتی احساس افسردگی می‌کنند. چون این افراد دائم از زندگی مصیبت بارشان در گذشته، حال و آینده با شما حرف می‌زنند، انرژی منفی آنها به طور قطع روی شما هم تاثیر منفی می‌گذارد، به طوری که بعد از حرف زدن با آنها حس می‌کنید همه انرژیتان تحلیل رفته است. قصد آنها از گفتن این حرف‌ها این است که شما برایشان دل بسوزانید، اما در عوض حاضر نیستند هیچ گونه پند و نصیحتی از شما بشنوند و بپذیرند. آنها ترجیح می‌دهند که برای خودشان دل بسوزانند و جهان و دیگران را مقصر بدبختی‌هایشان بدانند.

هیچ چیز در دنیا به نفع آنها نیست. شاید به این خاطر که همیشه به جای اینکه نیمه پر لیوان را ببینند، نیمه خالی آن را می‌بینند. افراد قربانی افسردگی و سرنوشت بد، وقتی دنیا به کامشان نباشد و در زندگی‌شان پیشامد ناگواری رخ بدهد، همه را سرزنش می‌کنند و مقصر می‌دانند غیر از خودشان. در واقع، این افراد درست مثل افراد با تیپ شخصیتی دعوایی و عصبی، معتقدند احساس بی‌کفایتی شان به خاطر بی‌عدالتی زندگی با آنهاست؛ اما تفاوتشان با این افراد در این است که به جای اینکه به در و دیوار مشت بکوبند، گریه می‌کنند  و افسرده می‌شوند. آنها زمین و زمان از آب و هوا، زندگی شخصی‌شان، شغلشان تا کودکی شان را سرزنش می‌کنند و مقصر می‌دانند. این افراد همیشه قربانی، از اینکه برای خود دل بسوزانند لذت می‌برند و برای روزگار و روح ضعیف درمانده‌شان دنبال دلسوزی و ترحم دیگران هستند. همچنین باید بگوییم قربانی‌های افسردگی و سرنوشت بد، همیشه غمگین هستند. آنها نمایشنامه ای با جزئیات در ذهنشان طراحی می‌کنند؛ برای مثال، آنها فکر می‌کنند اگر به مهمانی بروند اصلاً خوش نمی‌گذرد و همه چیز به بدترین شکل ممکن پیش می‌رود، هیچکس در مهمانی با آنها حرف نمی‌زند و از لحظه‌ای که پایشان را از خانه بیرون بگذارند هیچ چیز رو به راه نخواهد بود. بعد از اینکه مدت زمان کوتاهی را با این افراد وقت گذراندید، درست مثل آنها افسرده و غمگین خواهید شد. ممکن است حس کنید دلتان می‌خواهد گریه کنید یا از رختخوابتان بیرون نیایید، چون حس می‌کنید کل انرژیتان را تخلیه کرده‌اند؛ وقتی هم سعی می‌کنید به آنها نصیحتی بکنید، بی‌فایده است چون در جوابتان می‌گویند درسته، اما... و شروع می‌کنند به گفتن اینکه چرا راه حلی که شما پیشنهاد دادید به درد مشکلشان نمی‌خورد. به این ترتیب، همچنان جنبه‌های منفی و ناامید کنندهه هر چیز را می‌بینند و شما هم کاری از دستتان بر نمی‌آید و نمی‌توانید حرفی بزنید که آنها را تغییر دهد. متاسفانه افراد با این تیپ شخصیتی، در جامعه امروز ما بسیار زیاد دیده می‌شوند.

هر روز صبح یا عصر تلویزیون را که روشن می‌کنید فردی را می‌بینید که از شوهرش کتک خورده یا گیر شریک زندگی بدی افتاده است که خیلی چاق و فقیر است و در زندگی اش فردی بسیار بدبخت و ناامید است. دیدن هر روزه این افراد نه تنها می‌تواند ما را آزرده خاطر کند، بلکه باعث می‌شود افسرده و خسته شویم.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات