پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

پررو قلدر و ریاست طلب

پررو قلدر و ریاست طلب  • مردهای این دسته وقتی نظر شما را می‌پرسند، بلافاصله نظر خودشان را به شما ارائه می‌دهند. • زن‌های این دسته، به اندازه زنی که چهار قلو باردار است. مغرور و از خود راضی هستند. • مردهای این دسته شبیه تمس

پررو قلدر و ریاست طلب 

• مردهای این دسته وقتی نظر شما را می‌پرسند، بلافاصله نظر خودشان را به شما ارائه می‌دهند.
• زن‌های این دسته، به اندازه زنی که چهار قلو باردار است. مغرور و از خود راضی هستند.
• مردهای این دسته شبیه تمساح هستند، یعنی وقتی دهانشان را باز می‌کنند؛ باید مراقب باشید که شما را نجوند.
• زن‌های این دسته علاوه بر اینکه دندان‌های تیزی دارند، زبان تند و تیزی هم دارند‌.

آدم‌های پررو و قلدر ریاست طلب، افرادی بد زبان، تند، دشمن صفت، زورگو، خارج از کنترل، عصبانی، به دنبال مشاجره، خشن، طرد کننده، بی‌ادب، غرغرو، ایرادگیر، زیرک، غیر منطقی، آزاردهنده، بی رحم، سخت گیر، مخالف، متکبر، نادان، مغرور، بچه صفت، ترسناک، ناپخته، عیب جو، ستیزه گر، مرد برتر پندار، تحمیل کننده، اهانت کننده، کوته فکر، متغیر، دیوانه، پر سر و صدا، ناتوان از نظر اجتماعی، تهدید کننده، خودپسند، بی‌ثبات، غیر قابل معاشرت، کج خلق و لجوج هستند.

این افراد با کلامشان شما را ترور شخصیتی می‌کنند؛ پرصدا، نفرت انگیز، گستاخ، خسته کننده و لجوج هستند؛ طوری رفتار می کنند که انگار علامه دهر هستند؛ شعارشان این است: حرف، فقط حرف منه؛ همیشه از شدت عصبانی در حال انفجار و داغ کردن هستند؛ آنها در یک لحظه از کنترل خارج می‌شوند؛ این افراد تنها وقتی خوشحال هستند که برنامه خودشان را پیش ببرند و حرف خودشان را بر کرسی بنشانند. استاد دانشگاه، دکتر، نمونه کاملی از این تیپ شخصیتی است. او دائم به کارمندان و دانشجویان اطرافش دستور می‌دهد که همه چیز همین الان باید انجام شود و حتماً کارها باید به شیوه او انجام شوند.

اگر از کسی خطای کوچکی سر بزند، او فریاد می‌زند، ناسزا می گوید و پرخاش می‌کند. وقتی از اتاقش خارج می‌شود، همه از شدت ترس بدنشان می‌لرزد. او حتماً گروه خونی اش آ مثبت است، چون نسبت به هر چیزی خیلی زود عصبی و هیجانی می‌شود. رفتارهایش همیشه بد و خصومت آمیز است. او نه تنها بر سر دیگران فریاد می‌کشد که چه کارهایی را انجام دهند، بلکه به آنها دستور می‌دهد آن کار را چطور انجام دهند. وقتی سرانجام دکتر به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شد، نه تنها تمامی اعضای دانشگاه خوشحال بودند، بلکه از شدت خوشحالی جشن گرفتند. افراد پررو و قلدر ریاست طلب، حس می‌کنند وظیفه‌شان است که همه چیز را کنترل کنند، درست مثل افراد مبتلا به وسواس کنترل، نه تنها رفتارشان تند و زننده است، بلکه به شدت بی‌رحم هستند و به شکلی بیمارگونه از آزار دیگران لذت می‌برند. در اصل، این افراد از دیدن اینکه دیگران با فریادهای آنها به خود می‌پیچند، احساس رضایت می‌کنند.

زجر دادن و ترساندن دیگران به آنها احساس خوشایندی می‌دهد و به این صورت نفرت درونی خودشان را روی دیگران خالی می‌کنند. افراد این دسته تنها با بلعیدن و تف کردن شما از لحاظ روحی ارضاء می‌شوند. این‌ها افرادی هستند که وجودشان باعث می‌شود اطرافیان زخم معده بگیرند. آنها از لحاظ روحی و روانی به اطرافیانشان آسیب می‌زنند و جایزه منفورترین افراد از نگاه بیشتر مردم، به این دسته تعلق می‌گیرد.

آموزه‌های کنفوسیوس نیز این موضوع را تایید می‌کند: هیچ وقت هیچکس از یک قلدر گردن کلفت اطاعت نخواهد کرد، حتی اگر او با امر و نهی به آن شخص دستور بدهد. ممکن است مردم از آنها بترسند و متنفر باشند، اما هیچ چیز نمی‌تواند مردم را وادار کند تا با میل شخصی خود به آنها احترام بگذارند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات