پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

خسیس و ناخن خشک

خسیس و ناخن خشک • مردان این دسته از دیدن زنی که لباس‌های گران قیمت می‌پوشد، لذت می‌برند، البته به جز خانم خودشان. • آنها به معنای واقعی بی‌خیال هستند، اما فقط نسبت به اجناس رایگان بی‌خیال نیستند. • آنها به ندرت به کسی هدیه

خسیس و ناخن خشک

• مردان این دسته از دیدن زنی که لباس‌های گران قیمت می‌پوشد، لذت می‌برند، البته به جز خانم خودشان.
• آنها به معنای واقعی بی‌خیال هستند، اما فقط نسبت به اجناس رایگان بی‌خیال نیستند.
• آنها به ندرت به کسی هدیه می‌دهند؛ تازه اگر بدهند.
• آنها راضی هستند که همه مردم دنیا به خرید بروند، اما نوبت به خودشان که می‌رسد دست در جیبشان نمی‌کنند.

ویژگی خسیس‌ها

خسیس‌ها افراد خودخواه، فاقد حس گشاده دستی، سرسخت، گناه آلود، اهل چانه زدن، بی‌ارزش، کنترل کننده، محدود کننده، غیر قابل تصور، تنگ نظر، مضطرب، لجباز، سرکوب کننده، حق به جانب، پوچ، ترسو، بچه صفت، بدبین، تکامل نیافته، غیر قابل اطمینان، تهدید کننده، بی‌عرضه، آب زیر کاه، عصبی و دارای حس قربانی بودن هستند. خسیس‌های ناخن خشک تا آنجا خودشان را باور ندارند که فکر می‌کنند لیاقت چیزی را ندارند، مگر اینکه آن چیز ارزان یا رایگان باشد. آنها نه تنها در مورد پول خرج کردن، بلکه در گفتن کلمات عشق و ابراز علاقه هم خسیس هستند.

مکالمات آنها غالباً حول محور چند چیز است، از جمله پول، مقدار پولی که برای خرید چیزی پرداخت کرده‌اند، معامله‌ای که انجام داده‌اند و روش چانه زدن با مغازه دار و تخفیف گرفتن. آنها همیشه به زیرکی خود در مهارت چانه زدن افتخار می‌کنند. این افراد کوته فکر آنقدر فکرشان درگیر چیزهای کوچک است که اغلب از چشم اندازی وسیع‌تر غافل می‌شوند. آنها به حدی خودشان را درگیر پول جمع کردن می‌کنند که کل زندگی را می‌بازند.

خسیس‌های ناخن خشک، همیشه آخرین نفری هستند که در رستوران برای پرداخت صورتحساب جلو می‌روند. اگر هم مجبور به پرداخت صورتحساب شوند، تمام جزئیات صورتحساب را با دقت بررسی می‌کنند و برای حق انعام پیش خدمت چانه می‌زنند، حتی اگر این مبلغ تنها چند ریال باشد. این افراد در نهایت باعث می‌شوند همه اطرافیان از آنها فراری شوند، درست مثل اتفاقی که برای حمید پیش آمد. حمید در مقامی عالی رتبه در یک شرکت جدید استخدام شد و هر روز افراد مختلفی را برای صرف ناهار به شرکت دعوت می‌کرد، اما بعد از مدتی، دیگر هیچکس حاضر نبود دعوت او را برای ناهار بپذیرد.

گیج شده بود تا اینکه یک روز از یکی از همکارانش پرسید: چرا دیگه هرچی برای ناهار دعوتتون می‌کنم، رد می‌کنید؟ آن مرد بدون تعارف به او گفت: به خاطر اینکه تو خیلی خسیسی و هیچ وقت دست تو جیبت نمی‌کنی که صورتحسابو پرداخت کنی. حرف همکارش او را به خود آورد. حالا دیگر حمید می‌دانست چرا تینا، نامزدش، با او رابطه‌اش را به هم زد.

هرچند که او هیچ وقت به طور مستقیم به او نگفته بود که خیلی خسیس و ناخن خشک هستی، اما همیشه به او تذکر می‌داد که دوست دارد او برایش گل، طلا یا لباس بخرد. وقتی من با تینا صحبت کردم، او به من گفت که حمید حتی در بیان ابراز احساس عشق هم خسیس بود.

مهم نیست افراد خسیس چقدر ویژگی‌های خوب دارند، چون تمام آن ویژگی‌ها را با خصلت خسیس بودنشان بی‌اثر می‌کنند. کنفوسیوس درباره رابطه با افراد خسیس می‌گوید: این افراد حتی ارزش فکر کردن هم ندارند، چه برسد به ارتباط دوستی.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات