پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

مغرور پرافاده

مغرور پرافاده • این افراد تنها وقتی شما را دوست دارند که شما هم از کسانی که آنها خوششان نمی‌آید، خوشتان نیاید. • دوست دارند فقط با افرادی رفت و آمد داشته باشند که برای شناختن ذات واقعی آنها تلاشی نکنند. • این افراد به شدت

مغرور پرافاده

• این افراد تنها وقتی شما را دوست دارند که شما هم از کسانی که آنها خوششان نمی‌آید، خوشتان نیاید.
• دوست دارند فقط با افرادی رفت و آمد داشته باشند که برای شناختن ذات واقعی آنها تلاشی نکنند.
• این افراد به شدت به طبقه و کلاس اجتماعی توجه دارند، در حالی که خودشان به هیچ طبقه‌ای از اجتماع تعلق ندارند و اصلاً هم با کلاس نیستند و همه هم این را می‌دانند.
• خانم های این دسته، خیلی باد به غبغب می‌اندازند.
• مردان این دسته هم آنقدر سرشان را بالا نگه داشته اند که به جای پشتیبانی در پشت گردنشان چین افتاده است.
مغرورهای پرافاده افرادی متظاهر، حق به جانب، سطحی نگر، مغرور، تحقیر کننده، عیب جو، کناره‌گیر، متزلزل، ضعیف، غیر قابل معاشرت، خودخواه، اهل دشمنی، رعب آور، خودپرست، قضاوت کننده، ایرادگیر، دارای رفتاری غیر دوستانه، طرد کننده، سرسخت، غیرمنطقی، اهل تحقیر، بی‌احترام، بی‌ملاحظه، بی‌ادب و خودبرتربین برتر هستند.

افراد این دسته طوری رفتار می‌کنند که انگار از بقیه آدم‌ها برتر هستند. درست است که با داشتن حس خود برتر بینی فکر می‌کنند آدم‌های مهمی هستند. اما در اعمال وجودشان به شدت از تزلزل شخصیتشان رنج می‌برند. آنها خودشان را به آدم‌های معروف می‌چسبانند و فقط به بهترین رستورانها و مغازه‌ها پا می‌گذارند، برای اینکه احساس ارزشمند بودن بکنند. اگر شما از دسته آدم‌های مورد پسند آنها نباشید، حتی به خود زحمت نمی‌دهند تا به شما سلام کنند. آنها با تکبر راه می‌روند و تنها در صورتی با شما حرف می‌زنند که فردی خوش برخورد و خوش لباس باشید. افراد این دسته خودبرتربین هستند و با لحن تحقیرآمیز و نگاه از بالا به پایین با شما حرف می‌زنند. این مغرورهای پرافاده را اغلب می‌توانید در باشگاه‌ها و گروه‌های آدم‌های مغرور و پرافاده مثل خودشان پیدا کنید و فقط زمانی به شما اجازه ورود به جمعشان را می‌دهند که ظاهری برازنده داشته باشید یا فردی معروف باشید یا با دادن انعامی خوب به نگهبان جلوی در نشان دهید که پولدار هستید.

این افراد به شدت به وجود چنین مکان‌هایی نیاز دارند تا بتوانند احساس ارزشمند بودن کنند. مغرورهای پرافاده به شدت دمدمی مزاج هم هستند و اصرار دارند توجه ویژه‌ای از اطرافیان دریافت کنند. آنها می‌خواهند در هر کاری خودشان را جلو بیندازند و مثل بچه‌های لوس بدون توجه به دیگران رفتار می‌کنند و کسی جز خودشان برایشان مهم نیست. طرز برخورد من بهتر از تو هستم مانند ماسکی است که در واقع می‌خواهند با آن احساس درونی من بدتر از تو هستم را پنهان کنند.

آنها در وجودشان به شدت احساس تزلزل و عدم ثبات می‌کنند و شخصیتی بسیار ضعیف و شکننده دارند. افراد مغرور پرافاده گاهی اوقات شاید هیچ پولی در جیب نداشته باشند، اما سر و وضعی دارند که آنها را در بین آدم‌های ثروتمند و مشهور قرار می‌دهد. این موضوع بیشتر در مکان‌هایی مثل بورلی هیلز دیده می شود که دستیار یک فرد مشهور ممکن است رفتار من بهتر از تو هستم را به خود بگیرد. رفتار افراد مغرور پرافاده در فیلم زن زیبا به خوبی نشان داده شده است. وقتی شخصیت داستان با بازی جولیا رابرت با لباس‌های کهنه و پاره وارد مغازه‌ای با لباس‌های گران قیمت در بورلی هیلز می‌شود، فروشنده مغرور و پرافاده این مغازه با لباس‌های با او رفتار بسیار بدی می‌کند، چون فکر می‌کند که این زن پول ندارد. از آنجا که من تجربه‌ای مشابه با این در بورلی هیلز داشته ام، می‌توانم بگویم که این سکانس از فیلم ساختگی نیست، بلکه کاملاً حقیقت دارد. هرچند که این فروشنده‌ها هرگز در رویاهایشان هم نمی‌بینند که بتوانند لباسی از آن مغازه برای خود بخرند، اما بیش از اندازه مغرور و پرافاده هستند و خودشان را در چشم همه عزیز می‌بینند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات