پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

خودبین همه چیزدان

خودبین همه چیزدان • زنان این دسته خود را باهوش می‌دانند و به نوعی مثل یک دایره المعارف سیار هستند؛ اما تنها چیزی که نمی‌دانند این است که کتاب‌های مرجع را از کتابخانه نمی‌توان بیرون برد. • آنها جواب همه سوال‌ها را می‌دانند،

خودبین همه چیزدان

• زنان این دسته خود را باهوش می‌دانند و به نوعی مثل یک دایره المعارف سیار هستند؛ اما تنها چیزی که نمی‌دانند این است که کتاب‌های مرجع را از کتابخانه نمی‌توان بیرون برد.
• آنها جواب همه سوال‌ها را می‌دانند، اما هیچکس از آنها سوال نمی‌پرسد.
• اگر آنها نتوانند با داشتن اطلاعات راجع به موضوعی همه چیزدان بودنشان را به رخ دیگران بکشند، قطعاً از اینکه چرا درباره آن موضوع اطلاعاتی ندارند، لاف می‌زنند. 

آدم‌های خودبین همه چیزدان، افرادی پرمدعا، مقابله گر، سست عنصر، بی‌عرضه در ارتباط برقرار کردن، خسته کننده، سوء استفاده گر، فخر فروش، کم ظرفیت، خودخواه، غیراجتماعی، قضاوت گر، حق به جانب، تحمیل کننده، طرد کننده، آزاردهنده، سرسخت، بی اطلاع از دیگران، لجوج، تحقر کننده، طعنه زن، کنترل کننده، تهاجمی، پرحرف و انتقاد کننده هستند.

در واقع این دسته از افراد موقع ارتباط برقرار کردن با دیگران معلوم می‌شود که هیچی نمی‌دانند. اگرچه که این افراد ممکن است وانمود کنند که از همه چیز سر در می‌آورند و اعتماد به نفسشان خیلی بالاست، اما در اصل آدم‌هایی بسیار بی‌ثبات و سست عنصر هستند. وگرنه نیازی نبود به دیگران ثابت کنند که خیلی باهوشند و می‌توانند اطلاعات بسیار زیادی را در حافظه‌شان ثبت و ضبط کنند.

افراد خودبین همه چیزدان معمولاً برای شما حرف می‌زنند، نه با شما. در حقیقت، آنها اغلب طوری رفتار می‌کنند که انگار با حرف زدنشان به شما لطف می‌کنند. آنها از اینکه در صحبت‌هایشان از کلمات قلمبه سلمبه استفاده کنند، لذت می‌برند و خیلی سریع در همان ابتدای صحبت‌هایشان عقاید شما را سرکوب می‌کنند.

لحن تحقیرآمیزشان باعث می‌شود شما احساس کنید احمق هستید و در عوض آنها احساس می‌کنند باهوش‌ترند. ترفند دیگر افراد خودبین همه چیزدان برای نشان دادن باهوش‌تر بودنشان نسبت به شما این است که ذهن شما را در انبوهی از اطلاعات و داده‌ها غرق می‌کنند تا فرصت رقابت با آنها را پیدا نکنید و زمان کمتری داشته باشید برای اینکه بتوانید حرف‌های منطقی و هوشمندانه بزنید.

از آنجایی که آنها خیال می‌کنند همه چیز را می‌دانند، هرگز نمی‌توانند ذهنشان را برای یادگیری بیشتر باز بگذارند، به خصوص اگر شما کسی باشید که بخواهید به آنها چیزی یاد دهید‌.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات