پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

عاری از هرگونه احساس

عاری از هرگونه احساس • این افراد عاری از حس احساس و عاطفه هستند. • این افراد مثل دیوار می‌مانند، خشک و بی‌عاطفه. • این افراد حتی اگر به کسی خون اهدا کنند، فرد گیرنده از سردی خون جاری در رگ‌های این‌ها، دچار سینه پهلو می‌شود

عاری از هرگونه احساس

• این افراد عاری از حس احساس و عاطفه هستند.
• این افراد مثل دیوار می‌مانند، خشک و بی‌عاطفه.
• این افراد حتی اگر به کسی خون اهدا کنند، فرد گیرنده از سردی خون جاری در رگ‌های این‌ها، دچار سینه پهلو می‌شود.

افراد عاری از هرگونه احساس، آدم‌های سرد، آرام، کناره گیر، بی‌احساس، پنهان کار، کم حرف، متقلب، خونسرد، ترس‌آور، کوته بین، غیر قابل اطمینان، غیرقابل اعتماد، ترسو، طرد کننده، تکامل نیافته، مبهم، غیر قابل معاشرت، نامرد، غیر قابل پیش‌بینی، بدگمان و افسرده هستند.

بارزترین ویژگی شخصیتی این افراد

بارزترین ویژگی شخصیتی این افراد، کناره‌گیری آنهاست. درست همانطور که تیپ شخصیتی قلدر ریاست طلب، فقط از تهدید استفاده می‌کند، این افراد دائم از سکوتی خشک، بی‌روح و آزاردهنده استفاده می‌کنند. افراد این دسته، مانند تیپ شخصیتی ساکت، ولی مثل آتشفشان خاموش، آدم‌هایی محتاط و پنهان کار هستند، تنها با این تفاوت که افراد این دسته هیچ وقت احساساتشان فوران نمی‌کند.

شما نمی‌توانید احساس واقعی این افراد را بفهمید، چون هیچ وقت احساس درونی شان را از تن صدا یا زبان بدنشان متوجه نخواهید شد. شما هرگز نخواهید فهمید که آنها خوشحال اند یا ناراحت؛ چون معمولا نگاهی سرد و بی‌روح دارند و به ندرت احساسشان را بروز می‌دهند. اگرچه که این افراد کارشان را به خوبی انجام می‌دهند، بی شک مستعد ناامیدی است. این افراد به قدری از نظر عاطفی بی‌توجه هستند که ارتباط برقرار کردن با آنها کاری به شدت سخت و طاقت فرساست.

آنها از گفتن اینکه چه مشکلی دارند یا چرا اینقدر کم حرف هستند، خودداری می‌کند. این افراد اغلب از سکوت خود سوء استفاده می‌کنند تا از این طریق وحشت به دل شما بیندازند؛ چون وقتی می‌بینند شما چقدر از سکوت آنها ناراحت هستید و تلاش می‌کنید که آنها را دلداری بدهید، از این کار لذت می‌برند.

در واقع افراد این دسته، درست مانند من و شما، احساس دارند، اما خیال می‌کنند اگر این احساس را با شما تقسیم کنند، تسلطشان روی شما را از دست خواهند داد. در اصل، قصد آنها از سکوت کردن، این است که نگذارند شما بفهمید احساس درونشان چیست و از ندانستن احساس آنها در شگفت بمانید.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات