پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

مشکوک دیر باور (پارانوئید)

مشکوک دیر باور (پارانوئید) • شما هرگز نمیتوانید به این افراد بگویید ویژگی اخلاقی مشکوک بودن یا دیرباور بودن دارند، چون حرفتان را باور نخواهند کرد. • زنان این دسته خیال میکنند هر کسی که با آنها مخالف است، روزی از آنها تبعیت

مشکوک دیر باور (پارانوئید)

• شما هرگز نمیتوانید به این افراد بگویید ویژگی اخلاقی مشکوک بودن یا دیرباور بودن دارند، چون حرفتان را باور نخواهند کرد.
• زنان این دسته خیال میکنند هر کسی که با آنها مخالف است، روزی از آنها تبعیت خواهد کرد، اما بعد خودشان هم این را باور ندارند.
• مردان این دسته فکر میکنند دنیا علیه آنهاست و در واقع حق با آنهاست. 

افراد مشکوک دیر باور آدمهایی رعب آور، بی دل و جرات، منفی باف، ترسو، همیشه ناراضی، خود تخریبگر، افسرده، غیر منطقی، قضاوتگر، کوته بین، دو دل، کمرو، تفتیش کن، سرخورده، متعصب، از خود راضی، متزلزل، آزارطلب، خود قربانی پندار، عیب جو، طرد کننده، سرسخت، اهل چشم زهر گرفتن از دیگران، تهدیدکن، ضعیف، بی ثبات، غیر واقع بین، اعتقاد نداشتن به هیچ چیز، آسیب رسان، همیشه شکاک و اعتماد به نفس هستند. افراد مشکوک دیر باور، هیچ وقت هیچ حرفی را بدون مدرک باور نمی کنند.

حتی اگر خودشان آن را ببینند یا بشنوند، باز هم آن را باور نمی کنند. بیشتر اوقات می توان شک و تردید را در چشمانشان دید و معمولاً با این مردد بودن همیشگی شان، عقاید شما را رد می کنند و با این کار آب یخ روی شما می ریزند. آنها یک بدبین تمام عیار هستند که به هیچ چیز باور ندارند. پیش از اینکه هنوز اتفاقی رخ داده باشد، آنها با منفی بافی شان خود را متقاعد می کنند که اوضاع درست پیش نخواهد رفت، درست مثل قربانیان افسردگی و سرنوشت بد.

بودن در کنار افراد این دسته بسیار سخت است، چون آنها به قدری شکاک هستند که فکر می کنند همه چیز و همه کس علیه آنها هستند. آنها به راحتی به کسی اعتماد نمی کنند.

در نتیجه، نزدیک شدن به افراد مشکوک دیر باور خیلی دشوار است، چون آنها به صداقت و قصد و نیت شما هم شک دارند. در اصل، آنها فکر می‌کنند که شما قصد دارید به هر نحوی شده آنها را دور بزنید و علیه شان توطئه بچینید.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات