پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

منتقد تهمت زن

منتقد تهمت زن  • زنان این دسته بیشتر وقت خود را صرف شکایت و انتقاد می‌کنند. • آنها با معشوقه‌شان قطع ارتباط می‌کنند و به جای آن باعث آزار و ترس او خواهند شد. • مردان این دسته سوال می‌پرسند، خودشان هم به آن جواب می‌دهند و ب

منتقد تهمت زن 

• زنان این دسته بیشتر وقت خود را صرف شکایت و انتقاد می‌کنند.
• آنها با معشوقه‌شان قطع ارتباط می‌کنند و به جای آن باعث آزار و ترس او خواهند شد.
• مردان این دسته سوال می‌پرسند، خودشان هم به آن جواب می‌دهند و بعد به شما می‌گویند که اِشکال آن کجاست.

آدم‌های منتقد تهمت زن افرادی غرولند کن، رعب آور، عیب جو، بدجنس، حمله کننده، رک گو، نق نقو، غیر قابل معاشرت، منفور، تحریک کننده، غیر منطقی، حسود، همه چیز دان، آزار رسان، حق به جانب، دارای زبانی تند و تیز، بی‌حیا، توهین کننده، وقیح، آزاردهنده، نفرت انگیز، طرد کننده، سرسخت، کوته فکر، متعصب، بیش از حد احساسی، منفی باف، زورگو، تفتیش گر، ستیزه گر، غیرواقع بین، بی ملاحظه، بهانه گیر، ناراضی، زود رنج، سرکش، تحقیرکننده، کنترل گر، بی ادب، تهاجمی، فضول، تهدیدگر، تهدید کننده، مشکوک، پست فطرت و کمال گرا هستند.

این افراد فکر می کنند شما اشتباه می گویید و فقط آنها هستند که درست می گویند. آنها مستقیم در صورت شما نگاه می کنند و از شما انتقاد می کنند و سعی دارند شما را قانع کنند که عددی نیستید. شما هرگز در برابر چنین افرادی هیچ کاری از دستتان بر نمی آید، پس از بودن در کنار این افراد به هیچ وجه احساس آرامش نخواهید داشت. آنها مانند والدین بدرفتاری هستند که همیشه در حال انتقاد یا سرزنش فرزندانشان هستند؛ حتی اگر آنها مستحق آن سرزنش نباشند و به ناحق مورد سرزنش قرار بگیرند. آنها به جای اینکه از خود شما بپرسند ماجرا چیست، از همان اول به شما تهمت ناروا می زنند.

در واقع آنها این کار را انجام می دهند تا شما را ضعیف کنند و خودشان قدرت پیدا کنند و کنترل اوضاع را به دست بگیرند، درست مثل افراد با تیپ شخصیتی وسواسی نسبت به کنترل همه چیز. در اصل، آنها فکر می کنند این وظیفه به گردن آنهاست که خطای شما را پیدا کنند و با لحنی تند، به ظاهر بشردوستانه و تهاجمی آن را به روی شما بیاورند و به این صورت نارضایتی شان را به شما نشان دهند. آنها از جملات انتقادآمیز استفاده می کنند، مثل؛ «تقصیر تو شد که دیر رسیدیم.» یا کارگیرت نمیاد چون خیلی تنبلی.
شبی در رستوران نشسته بودم و شاهد گفتگوی بین زن و مردی بودم.
 مرد گفت: تقصیر توئه که دیر رسیدیم.
زن گفت: نخیر، تقصیر خودته.
مرد: تقصیر توئه که اینقدر آرایش کردنت طول کشید.
زن: نخیرم تقصیر تو و اون تلفن زدنات بود.
مرد: همیشه این تویی که دیر می کنی. همه اعضای خونواده ت هم همینجوری ان. تا حالا هیچ کس بهت یاد نداده که وقت شناس باشی؟ 

این دو فرد نمونه ای از افراد منتقد تهمت زن بودند. اگرچه که مرد ابتدا انتقاد را شروع کرد، اما هر دو طرف سعی داشتند دیگری را مجاب کنند که او اشتباه کرده است. آدمهای منتقد تهمت زن آنقدر به کمال گرایی علاقه دارند که هرگز راضی نخواهند شد. مثل افراد با تیپ شخصیتی حق به جانب پر ادا اطوار، افراد منتقد تهمت زن هم دائم و به صورت خستگی ناپذیری در تلاش اند تا دنیای پر نقص اطرافشان را به دنیایی آرمانی و بی عیب تبدیل کنند؛ بنابراین، آنها همیشه تلاش می‌کنند تا همه کارهای شما را بی‌ارزش کنند، خوشحالی‌تان را از شما بگیرند و به دنبال نکات منفی شما هستند، حتی از چیزهای بی‌ارزشی مثل اینکه چه غذایی برای شام انتخاب می‌کنید، ایراد می‌گیرند و با شما پرخاش می‌کنند.

اگر مدتی طولانی در کنار این افراد باشید، بدون شک بعد از مدتی از لحاظ فیزیکی مریض خواهید شد، چون هضم این دسته از آشوبگران سمی بسیار سخت است. آدم‌های منتقد تهمت زن افرادی بی ملاحظه هستند که اغلب به دنبال ایراد گرفتن و عیب جویی هستند، آن هم از مسائل بی‌اهمیت و پیش پا افتاده‌ای که هیچ ارزشی ندارند. متاسفانه، در بسیاری از زندگی‌های مشترک بسیار زیاد شاهد این رفتارهای منتقدانه و تهمت آمیز بین زن و مرد هستیم که می‌تواند یکی از دلایل آمار بالای طلاق در سرتاسر کشور به حساب بیاید.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات