پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

ریاکار دو رو

ریاکار دو رو شما باید در برخورد با افراد دوروی از پشت خنجرزن، ابتدا از تکنیک برخورد مستقیم استفاده کنید تا به آنها بفهمانید که از دورو بودن آنها اطلاع دارید و هرگز اجازه نمی دهید به نیرنگ بازی خود ادامه دهند و از کنترل شما

ریاکار دو رو

شما باید در برخورد با افراد دوروی از پشت خنجرزن، ابتدا از تکنیک برخورد مستقیم استفاده کنید تا به آنها بفهمانید که از دورو بودن آنها اطلاع دارید و هرگز اجازه نمی دهید به نیرنگ بازی خود ادامه دهند و از کنترل شما خارج شوند.

اغلب هنگام مواجهه با این افراد، آنها ابتدا دورویی شان را انکار می کنند. حتی اگر مچشان را هنگام دورو کاری گرفته باشید. در این شرایط می توانید از روش فریاد کشیدن استفاده کنید تا حداقل خشم و عصبانیت خودتان را تخلیه کنید. این روش به شما این امکان را می دهد تا انرژی منفی را از وجود خود بیرون کنید. دوباره تأکید می کنم هرگز از خشونت فیزیکی استفاده نکنید.

مهم نیست تا چه اندازه دوست دارید فرد دورو را تنبیه کنید، فقط بدانید به شدت باید از دعوا و نزاع فیزیکی پرهیز کنید. بدانید که اغلب واکنشهای عاطفی و شدید شما تا ابد در ذهن و روح آنها باقی می ماند و ممکن است در بقیه عمرشان از آن عذاب رنج ببرند.

به مثال کیان توجه کنید: او بیست سال پیش به دوست صمیمی اش بابک خیانت کرد و با نامزد او سمانه طرح دوستی ریخت. یک روز کیان، بابک و سمانه را در رستورانی با همدیگر می بیند. بابک با دیدن آن صحنه متعجب و ناراحت شد. کیان با بابک تماس گرفت تا بابت خطایی که انجام داده بود از او عذرخواهی کرد و گفت دوستی اش را با سمانه تمام می کند اما دیگر دیر شده بود.

بابک به او گفت خفه شو و گوشی را قطع کرد. این باعث شد کیان بیشتر ناراحت شود و بیست سال با احساس گناه و عذاب وجدان زندگی کند. بابک با کیان قطع رابطه کرد. او هیچ جایی برای عشق، زمان تنفر و هیچ راهی برای عذرخواهی احمقانه ای که بیست سال به طول انجامید باقی نگذاشت. شما هم مثل بابک، پس از روبه رو شدن با فردی دوروی از پشت خنجرزن، باید با او قطع رابطه کنید و دیگر هیچ وقت با او ارتباط برقرار نکنید. شما هرگز نباید وقت خودتان را برای اعتماد کردن به فردی با چنین خصوصیات رفتاری تلف کنید.


 



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات