پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

انتقال زمانی

انتقال زمانی Time Shifting انتقال زمانی یا تغییر زمان وقتی که بیمار در گذشته زندگی می کند‌ این حالت به دلیل اختلال در حافظه کوتاه ندت در دمانس و دلیریوم دیده می شود. فردی که در زمان جابجا شده است، واقعیت متفاوتی را برای ش

انتقال زمانی Time Shifting

انتقال زمانی یا تغییر زمان وقتی که بیمار در گذشته زندگی می کند‌ این حالت به دلیل اختلال در حافظه کوتاه ندت در دمانس و دلیریوم دیده می شود.

فردی که در زمان جابجا شده است، واقعیت متفاوتی را برای شما تجربه می کند. آنچه آنها درک می کنند برای آنها همانقدر واقعی است که واقعیت شما برای شما واقعی است.

ممکن است فرد متوجه نباشد که فناوری جدیدتر چیست یا چه می کند. آنها ممکن است دوستان و خانواده خود را آنطور که اکنون به نظر می رسند نشناسند و انتظار دارند که بسیار جوان تر باشند. آنها ممکن است فکر کنند افرادی که مرده اند هنوز زنده هستند.  ممکن است خود را در آینه نشناسند، زیرا انتظار دارند نسخه بسیار جوانتری از خود را ببینند.

چه چیزی باعث انتقال زمانی می شود؟

حافظه در درک جهان مهم است. برای درک آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد، مغز از اطلاعات حواس و خاطرات استفاده می کند.

در فرد مبتلا به زوال عقل اغلب به حافظه کوتاه مدت آسیب می بیند. این بدان معناست که آنها ممکن است بیشتر به خاطرات قدیمی‌تر برای درک چیزها در حال حاضر تکیه کنند. فرد مبتلا به زوال عقل ممکن است یک شی یا نحوه استفاده از آن را تشخیص ندهد، حتی اگر بتواند آن را به وضوح ببیند.

به عنوان مثال، شخصی که از او مراقبت می کنید ممکن است کتری برقی خود را روی اجاق گاز بگذارد تا آب بجوشد. اگر قسمت‌هایی از مغز که خاطرات اخیر را ذخیره می‌کنند آسیب ببینند، استفاده از کتری برقی را به خاطر نمی‌آورند.

با این حال، آنها ممکن است بتوانند خاطرات قبلی را از زندگی خود به یاد بیاورند، شاید خاطراتی که روی اجاق گاز یا اجاق گاز گذاشته بودند. آنها قبل از استفاده از کتری برقی به دوره ای از زندگی خود رفته اند. ممکن است فرد احساس کند در گذشته زندگی می‌کند، زیرا از خاطرات قدیمی‌تر برای پر کردن شکاف‌ها برای درک حال استفاده می‌کند.

چه کسی در زمان جابجا می شود؟

انتقال زمانی ممکن است در بیماری آلزایمر بیشتر از سایر انواع زوال عقل باشد. با این حال، افراد مبتلا به همه انواع زوال عقل با پیشرفت وضعیتشان بیشتر احتمال دارد آن را تجربه کنند.

ممکن است یک فرد همیشه در زمان جابه‌جایی نباشد، اما ممکن است در طول یک روز از زمان جابه‌جایی و زندگی در زمان حال خارج شود.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات