پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

فضول و فضولی

فضول و فضولی فضولی یعنی وارد شدن یا نظر دادن در فضای خصوصی دیگران. ابتدا در هر رابطه ای فضای خصوصی خودتان و طرف مقابل را رعایت حقوق بشر تعیین کنید. اگر در مورد با طرف مقابل اختلاف دارید از مشاوران کمک بگیرید. علل فضولی مع

فضول و فضولی

فضولی یعنی وارد شدن یا نظر دادن در فضای خصوصی دیگران.

ابتدا در هر رابطه ای فضای خصوصی خودتان و طرف مقابل را رعایت حقوق بشر تعیین کنید. اگر در مورد با طرف مقابل اختلاف دارید از مشاوران کمک بگیرید.
علل فضولی معمولا اختلال شخصیت، کم هوشی یا سایکوز و مانیا است ولی کمک است فضولی علل سیاسی داشته باشد.

اگر دیگران وارد فضای خصوصی شما شدند فوراً به آنها بگویید که دخالت کردن هایشان اصلاً قابل قبول نیست. در مورد فضول ها، تکنیک هشدار دادن و سپس قطع رابطه، بهترین راهکار است و به آنها می فهماند که سرشان به کار خودشان باشد. 

گل اندام قربانی فضولی های همسایه اش مهسا بود چون رفتارش با او بیش از اندازه محبت آمیز بود. او اغلب یا با ملایمت جواب او را می داد و می گفت: مهسا، تو مجبور نیستی این حرف رو بزنی... یا ساکت می ماند. تا اینکه وجودش مثل یک انبار باروت، نسبت به او پر از خشم شد، چون به وضوح احساس می کرد دخالت های او روز به روز بیشتر می شود. سرانجام یک روز منفجر شد و با تمام توانی که در گلو داشت بر سر او فریاد کشید و او را تهدید کرد که اگر دست از این کارهایش برندارد، با وکیل تماس خواهد گرفت و از آزار و اذیت های او شکایت خواهد کرد.

واضح است که این فقط یک تهدید بود و گل اندام قصد شکایت نداشت، اما این کار باعث شد مهسا دست از فضولی هایش بردارد. شما هرگز نباید با این افراد، مهربان یا مؤدب باشید، چون معمولا آنها قدر مهر و محبت شما را نمی دانند. فضولها بیش از حد سوء استفاده گر و خطرناک هستند و به راحتی نمی توان با آنها کنار آمد. بعد از اینکه شما بر سر آنها فریاد کشیدید، باید با آنها قطع رابطه کنید و برای همیشه آنها را از زندگی خود بیرون کنید.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات