پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

انزال دیر رس

زال دیررس به مواردی اطلاق می‌شود که در آنها با وجود نعوظ طبیعی، بر خلاف خواسته های مرد، اوج لذت جنسی و انزال فرار نمی رسد

انزال دیر رس

انزال دیررس به مواردی اطلاق می‌شود که در آنها با وجود نعوظ طبیعی، بر خلاف خواسته های مرد، اوج لذت جنسی و انزال فرار نمی رسد و نزدیکی آن قدر دوام می‌یابد که بیمار خسته و درمانده می شود.

ممکن است اوج لذت جنسی و انزال پس از نیم تا یک ساعت وقوع یابد و یا گاه پس از دو - سه ساعت نزدیکی فعال نیز حادث نگردد. انزال دیررس بیماری شایعی نیست و مبتلایان به آن ها نیز کمتر به پزشک مراجعه می کنند.


خانم هایی که شوهر شان به انزال دیررس گرفتار است، در مراحل نخستین از اینکه شوهر نزدیکی را به مدت طولانی ادامه می‌دهد بسیار خشنودند زیرا که در جریان نزدیکی به تعداد نامحدود اوج لذت جنسی دست می‌یابند.

 اما معمولا مرد تا هنگامی که به اوج لذت جنسی و انزال نرسیده است دست بردار نیست و آن قدر به حرکات رفت و برگشتی خود ادامه می‌دهد که هم خود و همسرش را خسته می‌کند از کار و زندگی نیز باز می ماند! در این موارد است که بیمار به میل خود یا به خواست همسرش به پزشک مراجعه می‌کند.


یکی دیگر از انگیزه‌های مراجعه این بیماران بچه دار نشدن آنهاسj. عده ای از بیماران هم از داشتن این بیماری خرسند و خوشحالند زیرا که هم همسرشان را راضی نگه می دارند و هم بچه‌ دار نمی‌شوند.بیماری که چنین اندیشه ای را در امور جنسی دارد ممکن است پس از نزدیکی دچار فراموشی روانزاد شود و وقایع چند ساعت یا چند روز از زندگی خود را فراموش کند.


به طور قراردادی این بیمار ممکن است به دلیل وجود مشکل خاصی بین زوج یا به خاطر مشکل کلی تر خود مرد باشد. بعضی از مردان ممکن است دیدگاه دوگانه ای از زنان را پرورش داده باشند.آنها ممکن است زنان را به نحوی که متعلق به یکی از دو گروه یا نوع هستند، بنگرند.


گروه الف این چنین هستند:
زنان راحت، کثیف، بد، در دسترس از نظر جنسی هستند.

و در مقابل گروه ب:
زنان خوب، تمیز، پاکدامن که شبیه مادر هستند.


آنها ممکن است داشتن آمیزش جنسی و انزال در حضور زنان نوع الف را معقول بدانند اما مطمئنا با زنان نوع ب مشکل انزال و آموزش جنسی در آن رابطه ایجاد می شود.


در مورد وجود انزال دیر رس به عنوان علت ناباروری، این حالت گاهی به وسیله فراتحریک چنانچه توسط مسترز و جانسون شرح داده شده است، با استفاده از یک لرزاننده با سرعت بالا برای تاج آلت تناسلی مردانه درمان شده است.


دزی پرامینن، نئوستیگمین و یوهمبین، همگی به خاطر سودمندی شان پیشنهاد شده اند . وقتی هیچ کدام از موارد مذکور در بالا عمل نمی‌کند، ماساژ انگشتی پروستات ممکن است پیشنهاد شود. اگر غیر قابل پذیرش یا ناموفق باشد، تحریک لرزننده ای مقعدی در نظر گرفته شود.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات