پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

پیش ‌آگهی انزال دیررس

به یقین درمان انزال دیررس اغلب مشکل است. خواه به خاطر علل فیزیولوژیک یا برای اینکه آن یک عارضه جانبی مصرف دارو است یعنی آن داروهایی که برانگیختگی یا علاقه جنسی را کاهش می‌دهند. پیش آگاهی یک نسبت درمان‌پذیر در حدود ۵۰ درصد

پیش‌آگهی انزال دیررس

به یقین درمان انزال دیررس اغلب مشکل است. خواه به خاطر علل فیزیولوژیک یا برای اینکه آن یک عارضه جانبی مصرف دارو است یعنی آن داروهایی که برانگیختگی یا علاقه جنسی را کاهش می‌دهند. پیش آگاهی یک نسبت درمان‌پذیر در حدود ۵۰ درصد را پیشنهاد می‌کند اما اینها مبتنی بر تعداد مطالعات بسیار کمی هستند.

 انزال پس رونده

انزال پس رونده زمانی روی می دهد که یک نارسایی در اسفنکتر گردن مثانه به هنگام شروع انزال وجود داشته باشد. بنابراین مایع منی به جای خارج شدن از مجرای خروجی ادراری به داخل مثانه می‌رود، به طوری که بیمار ممکن است از یک جاری شدن خشک شکایت کند. اگر مشکوک باشد، این مشکل می‌تواند به وسیله وجود اسپرم در ادرار تایید گردد. سوال کردن از بیمار که آیا ادرار او پس از آمیزش جنسی تیره است یا بررسی نمونه آزمایش شده در زیر یک میکروسکوپ، ممکن است مفید باشد، انزال پس رونده یا آسیب دیدگی اعصاب پشتیبان سمپاتیک ایجاد شده باشد. نوروپاتی های دیابتی و عوارض جانبی برخی داروهای ضد روان پریشی نیز علل مهمی برای در نظر گرفتن هستند. انزال  پس رونده همراه با مصرف کلرودیازپوکساید، نورولپتیکهای گوناگون و وقفه دهنده های منوآمین اکسیداز، گزارش شده است.

فقدان انزال

فقدان انزال یعنی به رغم برانگیختگی شدید، انزال روی نداده است بایستی برای معاینه و بررسی جسمانی ارجاع شود چون ممکن است یک اختلال جسمانی را نمایان سازد. در اختلال ارگاسم مهار شده یا انزال تاخیری در مردها، مرد علیرغم فعالیت کافی جنسی، توانایی انزال و تجربه ارگاسم را ندارد. این اختلال نسبت به انزال زودرس مردها، شیوع بسیار کمتری دارد مصرف داروهای ضد افسردگی به خصوص SSRIs و MAOIs و همچنین مصرف داروهای ضد روان پریشی از علل شایع این اختلال هستند. در سبب شناسی این اختلال می توان به نظریه روان پویایی اشاره کرد که عامل آن را مهار روانی در مقابل زنان می داند. جهت درمان از خود ارضایی و انزال در حضور نامزد و دخول در واژن استفاده می شود.

 



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات