پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

طبقه بندی اختلالات جنسی

طبقه بندی اختلالات جنسی  سندرم : هیپرپلازی مردانه ساز آدرنال  توصیف : ناشی از افزایش آندروژن ها در جنین یا ژنوتیپ XX، شایع‌ترین اختلال بین جنسی بین جنسی در زنان، همراه با بزرگی کلیتوریس، به هم چسبیدن لب های واژن و پرمویی د

طبقه بندی اختلالات جنسی

 سندرم : هیپرپلازی مردانه ساز آدرنال 
توصیف : ناشی از افزایش آندروژن ها در جنین یا ژنوتیپ XX، شایع‌ترین اختلال بین جنسی بین جنسی در زنان، همراه با بزرگی کلیتوریس، به هم چسبیدن لب های واژن و پرمویی در نوجوانان.

سندرم : سندرم ترنر
توصیف : ناشی از فقدان کروموزوم جنسی دوم زنانه XO همراه با پرده گردنی، کوتولگی، فقدان تولید هورمون های جنسی، نازایی، ظاهر دستگاه تناسلی فرد موجب انتساب به جنس مونث می گردد.

 سندرم : کلاین فلتر
توصیف : ژنوتیپ XY، ظاهر مردانه همراه با آلت تناسلی کوچک و بیضه های تکامل نیافته، به علت کاهش تولید آندروژن، ضعف لیبیدم، معمولاً به جنس مذکر منسوب می‌شود.

سندرم : سندرم عدم حساسیت آندروژنی
توصیف : اختلال مادرزادی وابسته به X که مغلوب سبب ناتوانی نسجی در پاسخ به آندروژن می شود، ظاهر دستگاه تناسلی خارجی زنانه است و بیضه های مخفی وجود دارد، علی‌رغم ژنو تیپ XY، فرد به جنس مونث منسوب می‌شود.

سندرم : نقایص آن آن آنزیمی در ژنوتیپ xy مانند کمبود آلفا ردوکتاز کم هیدروکسی استروئید
توصیف : قطع مادرزادی تولید تستوسترون که سبب ابهام تناسلی و ظاهر زنانه می‌شود، معمولاً فرد به دلیل شباهت آلت تناسلی اش به آلت زنانه به جنس منسوب می‌شود.

سندرم : دو جنسیتی
توصیف : دو جنسیتی واقعی نادر است و وجه مشخصه آن وجود همزمان بیضه و تخمدان در یک نفر است

سندرم : دوجنسیتی کاذب
توصیف : معمولا ناشی از نقایص آنزیمی یا غددی مانند هیپرپلازی آدرنال در فردی که کروموزهای طبیعی دارد؛ دوجنسی کاذب مونث، آلت شبیه مردان دارد ولی XX است؛ دو جنسی کاذب مذکر  بیضه ها و آلت مردانه کوچک دارد و XY است؛ مبتلایان بسته به شکل ظاهری آلت تناسلی ممکن است به جنس مونث یا مذکر منسوب شوند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات