پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

فرایند هیجانی اجتماعی

فرایند هیجانی اجتماعی   بوئن نگرانی امروزی درباره تاثیر اجتماعی بر چگونگی عملکرد خانواده ها را پیش بینی کرد. کر و بوئن مثال میزان بالای جرم که به جوامعی با فشار اجتماعی زیاد منجر می شود را ذکر می‌کنند.

فرایند هیجانی اجتماعی
 
بوئن نگرانی امروزی درباره تاثیر اجتماعی بر چگونگی عملکرد خانواده ها را پیش بینی کرد. کر و بوئن مثال میزان بالای جرم که به جوامعی با فشار اجتماعی زیاد منجر می شود را ذکر می‌کنند.

بوئن ادغان کرد که جنسیت گرایی و تعصب طبقاتی و قومی مثال هایی از فرایندهای هیجانی اجتماعی مسموم می باشند، اما او اعتقاد داشت که افراد و خانواده هایی با سطوح بالاتر تمایز، بهتر قادر بودند در برابر این تاثیرات اجتماعی مخرب مقاومت کنند. مونیکا مک گلدریک و بتی کارتر، جنسیت و قومیت را به نگرانی‌های نظری درمانگران بوئنی افزودند. این بوئنی‌های مدافع برابری زن و مرد اعتقاد دارند که بدون نادیده گرفتن برخی از نیروهای اولیه که مردان و زنان را در نقش های انعطاف‌پذیر گرفتار می‌کنند، نادیده گرفتن نابرابری جنسی ممکن نیست. به علاوه، آنها ممکن است خاطرنشان کنند که جمله قبلی در دلالت بر اینکه مردان و زنان به طور مشابه قربانیان سوگیری جنسی هستند، صحیح نمی باشد. زنان با شرایط اجتماعی محدود کننده و با مردانی که آنها را جاودانه می سازند، زندگی می‌کنند.

مردانی که ممکن است در کنار همسران و مادرانشان احساس قدرتمندی نکنند، اما زن ها با آنها زندگی می‌کنند و مردان به خاطر به بهره‌وری از شرایط اجتماعی که زمینه را برای پیشرفت آنها آماده می‌کند در دنیا جلو می‌افتند. مک گلدریک همچنین در فراخواندن توجه به تفاوت‌های قومی در خانواده‌های، پیشگام بوده است. کتاب قومیت و خانواده درمانی او نقطه عطفی در حساس شدن بیشتر خانواده درمانی به این موضوع بود. خطر اینجاست که درمانگران بدون درک اینکه چگونه ارزش های فرهنگی از یک گروه قومی تا گروه قومی دیگر متفاوت است، شیوه های نگاه کردن خود به چیزها را به خانواده‌هایی تحمیل کنند که دیدگاه هایشان ناکارآمد نیست، اما به طور موجهی متفاوتند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات