پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

تمرکز رفتار

تمرکز رفتار زمانی که بسیار مضطرب و افسرده هستید، استراتژیک بودن و توجه به اهداف، دشوار خواهد بود. توجه و تمرکز شما روی درد است و ممکن است در زمینه دخالت سایر متغیرهای تاثیرگذار یا پیشرونده، ناتوان باشید. این عملکردی طبیعی

تمرکز رفتار

زمانی که بسیار مضطرب و افسرده هستید، استراتژیک بودن و توجه به اهداف، دشوار خواهد بود. توجه و تمرکز شما روی درد است و ممکن است در زمینه دخالت سایر متغیرهای تاثیرگذار یا پیشرونده، ناتوان باشید. این عملکردی طبیعی و نرمال اما بر سودمند است.

خردمندی نیازمند آن است که در تمامی جنبه‌های موقعیت شرکت داشته باشید. آنچه که به آن توجه دارید، ممکن است دلیل ناراحتی شما باشد و بنابراین می توانید آن دلایل را حذف کنید و رنج هیجانی را کاهش دهید. اغلب اوقات، علت اصلی رنج هیجانی را تنهایی، تحقیر در چهره همراهان، از دست دادن چیزی با ارزش و یا فقدان معنا در زندگی، می‌دانید. رفتار استراتژیک، نیازمند آن است که به صورت ویژه ای تمرین کنید و جستجوی خود را کامل تر کنید.

یاد یار رفتار در انجام این فرآیند یاری رسان خواهد بود.
• رفتار
• محیط
• درمان به علاوه درد
• پیشایندها
• ارزش‌ها
• وقفه
• نتیجه
• تقویت

 در حالی که رفتار درمانی دیالکتیکی، در حل بسیاری از مشکلات حوزه هیجانی سهیم است به هیجان های خود اعتماد ندارید، از هیجان اجتناب می‌کنید. این مسئله نیز صحیح است که رفتارهای ناسازگار هیجانی به وسیله محیطی تقویت یا نگهداری می‌شوند. اگر مسائل برایتان سطحی و تکراری به نظر می‌رسند، پس در محیط و در شما چیزی هست که باعث تازگی و رشد این بحران‌ها می‌شود.

من در اینجا نمی‌خواهم کسی را محکوم کنم. عیب شما را هم نخواهم گفت چرا که رفتار شما، خودش، نگهدارنده درد خواهد بود. برای داشتن احساس بهتر من تحلیل موقعیت رفتار را پیشنهاد می‌دهم. از یاد یار رفتار برای تحلیل رفتار خودتان استفاده کنید حتی اگر خیلی ابتدایی این کار را انجام دهید. اگر نتوانستید به نتایج معنی دار و روشن برسید، برای پرداختن به جزئیات نیاز به یک مربی دارید.

تحلیل رفتار

تحلیل رفتار می تواند به شما در تمرکز روی آنچه که مهم است، حفظ پاسخ های اثرگذار و کاهش اضطراب و افسردگی مختلط کیفیت زندگی را کاهش داده است، کمک کند. قبلاً به این نکته اشاره کردم که رفتار استراتژیک می تواند مبهم باشد چرا که وابسته به شرایط موقعیتی است. استراتژی شما باید موارد خاصی از آنچه که در حال انجام است، پیش‌بینی موقعیت‌های آینده و نیز اهداف را مدنظر قرار دهد. یاد یار رفتار، برای ارائه ساختار تحلیلی نهایی برای موقعیت‌هایی که تا حدی مبهم است و برانگیزاننده اضطراب و یا حتی تشدید آن می‌شود، طراحی شده است.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات