پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

آیا برای پدر و مادر شدن آماده هستید

آیا برای پدر و مادر شدن آماده هستید؟ همسران لازم است که درباره ی بچه دار شدن با هم صادقانه صحبت کنند. اگر یکی از آنها فرزند بخواهد و دیگری مطمئن باشد، لازم است که قبل از حاملگی با هم صحبت کنند. همسران نمی توانند بدون صحب

آیا برای پدر و مادر شدن آماده هستید؟

 همسران لازم است که درباره ی بچه دار شدن با هم صادقانه صحبت کنند. اگر یکی از آنها فرزند بخواهد و دیگری مطمئن باشد، لازم است که قبل از حاملگی با هم صحبت کنند. همسران نمی توانند بدون صحبت کردن به توافق جادویی دست یابند. فرزند ناخواسته هم برای والدین و هم برای فرزند، مشکل جدی است.

لازم است که همسران بدانند که چه زمانی برای بچه دار شدن مناسب است. در زیر راهنمایی هایی در این باره فهرست شده است.

۱. ازدواج شاد و با ثبات باشد. بعد از ازدواج سریعاً بچه دار نشوید. به پیوندتان فرصت دهید تا ریشه دواند و اجازه دهید که زمان بگذرد، تا اطمینان پیدا کنید که همسرتان و زندگی مشترکتان، همانی است که می‌خواسته اید. اگر درباره ی ازدواجتان نگرانی دارید، بهترین کار این است که بچه دار نشوید. تا هنگامی که مشکلات حل شود و نگرانی ها برطرف شود. مطمئن باشید که آمدن فرزند، نه تنها مشکلات را حل نمی‌کند بلکه اوضاع را وخیم تر می کند.


۲. وضعیت اقتصادی شما مناسب باشد. اگر قصد دارید، سعی کنید پیش از این که بچه دار شوید تا آنجا که ممکن است اکثر آن را پرداخت کرده باشید. تلاش کنید که مقداری پس‌انداز داشته باشید، تا اگر با مشکلی روبرو شدید بتوانید از آن استفاده کنید. مطمئن شوید که از پس هزینه‌ها و مخارج زندگی خود بر می‌آیید. برای ورود یک فرد جدید به زندگی خود برآورد هزینه کنید.


۳. برای بچه دار شدن تحت فشار و اجبار دیگران نباشید. هیچ گاه به خاطر اینکه فرد دیگری را شاد کنید، صاحب فرزند نشوید. هر گاه که خودتان هر دو نفر، خواستید تصمیم به بچه دار شدن بگیرید. تصمیم‌گیری در این باره تنها بر عهده ی شما دو نفر است.


۴. هر دو نفر معتقد باشید که اکنون زمان مناسبی برای بچه دار شدن است. شما نمی توانید با اطمینان پیش بینی کنید که حاملگی چه زمانی رخ خواهد داد. به آنچه که در آینده ی نزدیک برایتان رخ خواهد داد به دقت بنگرید و درباره ی زمان مناسب با همسرتان صحبت کنید.


۵. برای یک تغییر عمده در زندگی شخصی و مشترکتان آماده باشید. والد شدن، زندگی را برای همیشه تغییر می دهد و هیچ راه برگشتی وجود ندارد. بسیاری از تغییرات لذت بخش هستند، اما حتی تغییرات مثبت هم در زندگی با استرس همراه است. با صداقت درباره ی نگرانی های خود با همسرتان صحبت کنید و بر سر اینکه چگونه با تغییراتی که والد شدن به همراه خواهد داشت، روبرو خواهید شد با او به توافق برسید.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات