پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

نکاتی برای داشتن رابطه جنسی با کیفیت تر

رسیدن به اوج لذت جنسی می تواند باعث آزاد شدن هورمون سرتونین و اندروفین در بدن شود

نکاتی برای داشتن رابطه جنسی بهتر

امروزه تحقیقات و مطالعات به اندازه ی کافی بر روی مسائل جنسی و خصوصا رسیدن به اوج لذت جنسی صورت گرفته است و دیگر کسی در موثر بودن و مهم بودن رسیدن به اوج لذت جنسی شکی ندارد. مری جو رپینی، روانشناسی و سکس تراپیست بر این باور است که تحریک و رسیدن به اوج لذت جنسی می تواند باعث آزاد شدن هورمون سرتونین و اندروفین در بدن شود که این دو هورمون می توانند سیستم عصبی بدن را تقویت کرده و استرس و اضطراب به طرز معجزه آسایی کاهش دهند.

اما با توجه به اهمیت ویژه ی رسیدن به اوج لذت جنسی، و نقش آن در دوام و افزایش وابستگی و علاقه در زوجین، سوالی که باقی می ماند این است که چطور یک زن و شوهر می توانند این امر با کیفیت بهتری تجربه کنند؟

در مقاله ای که اکنون درحال مطالعه ی آن هستید، ما نظرات و راهنمایی هایی درباره رسیدن به لذت جنسی را از افراد متخصصی مانند متخصصان روانشناسی، تحقیقات صورت گرفته در زمینه لذت جنسی، متخصصان رابطه جنسی و همچنین سکس تراپیست های متخصص، با کیفیت و درجه یک جمع آوری کرده ایم که به زوجین، به خصوص به مردان کمک می کند که چطور همسر خود را با کیفیت بهتری به اوج لذت جنسی خود برساند. این نکته ها و راهنمایی ها شامل موارد زیر می باشد:

برای داشتن رابطه جنسی خود را آماده کنید

تحقیقات نشان می دهد که هنگامی که زنان و مردان بدون آماده شدن برای داشتن یک رابطه ی جنسی به انجام آن می پردازند، خود را از حدودا 60 درصد از لذت رابطه ی جنسی محروم می کنند. به جای اینکه بی درنگ اقدام به داشتن رابطه و نزدیکی کنید، سعی کنید با انجام کار هایی مانند نوازش کردن، بوسیدن و بغل کردن آمادگی برای برقراری رابطه را در همسر خود ایجاد کنید.

عجله نکنید

داشتن رابطه جنسی یک تکلیف نیست که بخواهید او را با عجله انجام داده و آن سریعتر به اتمام برسانید. به جای اینکه سعی کنید سرعت انجام کار های مربوط به رسیدن به ارگاسم را افزایش دهید، علم ثابت کرده که بهتر است این کار را آرام و با حوصله انجام دهید تا از هر لحظه ی رابطه ی خود حداکثر استفاده را برده باشید.

رسیدن به ارگاسم را در چند مرحله انجام دهید

یکی از نکات به درد بخور و مفیدی که افراد از در روابط جنسی خود از آن بهره نمی برند این است که رسیدن به اوج لذت جنسی را در یک تلاش عملی می کنند. به جای انجام این کار، باید بدانید که برای رسیدن به یک ارگاسم با کیفیت و کامل، می توانید رسیدن به آن را در چند مرحله انجام دهید. این کار به این صورت است که مرد همسر خود را تا مرز رسیدن به اوج لذت جنسی پیش برده، و پس از آن برای مدت کوتاهی که حدودا 30 ثانیه الی دو دقیقه را شامل می شود، دست از تلاش برای رساندن همسر به ارگاسم بر می دارد و دوباره تلاش خود را از سر می گیرد. انجام دو الی سه مرتبه ی اینکار باعث می شود که همسر شما برای رسیدن به یک ارگاسم کامل تر آماده شود.

فعالیت کردن و انجام تمرینات ورزشی

یکی دیگر از کار هایی که افراد، خصوصا بانوان می توانند برای داشتن یک رابطه ی جنسی با کیفیت تر انجام دهند این است که در یک کلاس ورزشی شرکت کنند. شرکت کردن در کلاس های ورزشی و انجام تحرکات فیزیکی و بدنی باعث می شود که هورمون تستسترون، که هورمون مربوط به تمایلات جنسی است تا 24 درصد تقویت شود که همین امر می تواند شور جنسی شما را افزایش دهد و بر کیفیت رابطه شما بی افزاید.

از یک روش جدید استفاده کنید

استفاده از یک روش و حالت همیشگی می تواند باعث شود که جذابیت آن حالت یا پوزیشن به مرور زمان کاهش پیدا کند. بنا بر این، یکی از کار هایی که می توانید انجام دهید این است که با استفاده از مقالات یا محتوایات آموزشی که در اینترنت و منابع مختلف وجود دارد، یا با استفاده از کمک یک متخصص مسائل جنسی یا سکس تراپیست، از پوزیشن های جدید و بر اثر آن، تجربیات جدیدی بهره مند شوید.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات