پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

راه های درمان مشکلات جنسی

بر خلاف باور های گذشته، این مشکلات امروزه به هیچ وجه قابل نا دیده گرفتن نیستند

مشکلات جنسی یکی از مهم ترین مشکلاتی است که زن و شوهر ها امروزه در سر تا سر دنیا با آن درگیر می باشند. بر خلاف باور های گذشته، این مشکلات امروزه به هیچ وجه قابل نا دیده گرفتن نیستند چرا که امروزه، بخش زیادی از مشکلات و زوجین مربوط به مشکلات جنسی است. در سال گذشته، بیش از 33 درصد از جدایی ها و طلاق هایی که صورت گرفته است به دلیل مشکلات جنسی بوده است. هنگامی که مشکلات جنسی در یک خانواده به وجود بی آید، به دنبال آن مشکلات دیگری نظیر بی مهری میان زوجین نیز به وجود خواهد آمد.

آیا مشکلات جنسی قابل درمان هستند؟

موفقیت درمان مشکلات جنسی تا حد زیادی بستگی به مشکلات درونی افراد دارد، اما براورد کلی که از نتایج این درمان ها شده است نشان داده که اکثر آن‌ها با موفقیت به رو به رو می شوند. خصوصا مشکلات ساده ی جنسی که مربوط به استرس و اضطراب، ترس و بی قراری است را می تواند معمولا با درمان هایی نظیر مشاوره و آموزش های لازم برطرف کرد.

در مقاله ای که اکنون درحال مطالعه آن می باشید، ما به برخی از راه های درمان مشکلات جنسی پرداخته ایم که به شما کمک می کند تا کیفیت زندگی زناشویی و سلامتی خود را افزایش دهید. این راه های درمانی شامل موارد زیر می باشند:

دارو درمانی

هنگامی که یک مشکل دارویی باعث به وجود آمدن مشکل می شود، معمولا تغییر آن روند دارویی می تواند کارساز باشد. زنان و مردانی که به دلیل مشکلات هورمونی به مشکلات جنسی دچار شده اند، ممکن است با استفاده از تزریقات هورمونی، قرص ها و کرم ها مشکلشان برطرف شود.

درمان جنسی

درمان های جنسی و درمان گران و پزشکان در این زمینه می توانند برای زوج هایی که با مشکل جنسی رو به رو هستند، و نمی توانند مشکل خود را به کلینیک های عمومی بیان کنند بسیار مفید باشد. برای زوج هایی که می خواهند تجربه ی جنسی بهتری با همسر و شریک زندگی خود داشته باشند، درمان های جنسی می توانند یکی از بهترین گزینه های آنها باشد.

درمان های رفتاری

این روش درمانی شامل تکنیک های مختلفی نظیر بررسی و تحت نظر قرار دادن رفتار های زیان آور در رابطه ها، و تکنیک هایی نظیر خود شبیه سازی برای درمان رفتار ها و مشکلات رابطه جنسی و رسیدن به اوج لذت جنسی می باشد.

درمان های روانی

یکی از وظایف اصلی هر روانشناسی این است که بتواند حس اطمینان عمیقی در مراجعه کننده ی خود به وجود بی آورد. درمان شدن توسط یک مشاور و درمانگر آموزش دیده می تواند به فرد کمک کند تا مشکلات جنسی خود را نظیر تجربیات منفی در گذشته، احساسات، استرس ها، اضطراب ها، ترس ها، احساس شرمندگی و تصور منفی درباره بدن فرد، که همه و همه در ایجاد یک تجربه ی جنسی نقش دارند را مورد هدف قرار دهد.

آموزش و برقراری ارتباط

یکی دیگر از روش های درمان مشکلات جنسی ارائه ی آموزش های مورد نیاز درباره مشکلات جنسی است. آموزش درباره رابطه و رفتار های جنسی و پاسخ دادن به آنها می تواند به فرد کمک کند تا مشکلات خود را در خصوص رابطه جنسی برطرف کند. همچنین مکالمه کردن و صحبت کردن درباره نیاز ها و خواسته های جنسی با شریک زندگی خود نیز می تواند به فرد در حل بسیاری از این مشکلات کمک کند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات