پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

شایع ترین انحرافات جنسی

انحرافات جنسی، رفتار های جنسی غیر معمولی هستند که بدلیل فانتزی ها و نیاز های شدید جنسی به وجود می آیند

 

انحراف جنسی چیست؟

انحرافات جنسی، رفتار های جنسی غیر معمولی هستند که بدلیل فانتزی ها و نیاز های شدید جنسی به وجود می آیند و پس از رفع شدن، باز هم به سراغ فرد می آیند و یک روند دائمی هستند.

این رفتار ها و نیاز ها ممکن است شامل اشیاء غیر معمول، فعالیت های غیر عادی، برخی اعضای بدن، یا مکان هایی باشند که معمولا بطور عقلانی و برای افراد عادی از نظر جنسی تحریک آمیز و جذاب نمی باشند.

بطور معمول، انحرافات و نیاز های جنسی ممکن است برای افراد، برای برقراری رابطه جنسی ضروری باشند، بطوری که بدون برآورده شدن نیاز هایشان، موفق به برقراری رابطه جنسی نشوند. از طرف دیگر برطرف نشدن این نیاز ها ممکن است باعث به وجود آمدن استرس در افراد شده و صدمات زیادی بر روی رابطه و زندگی مشترک افراد به وجود آورد.

انحرافات جنسی ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلاتی در زمینه اجتماعی، فردی و حرفه ای افراد شود، و فردی که دارای این اختلالات است ممکن است فردی عجیب یا منحرف شناخته شود درحالی که این انحرافات و اختلالات بیشتر مانند یک بیماری روانی هستند.

همچنین برخی از این نیاز ها ممکن است مخالف قانون بوده و جرم شناخته شوند.

چه رفتار هایی انحراف جنسی شناخته می شوند؟

 

نمایشگری یا عریان گرایی

نمایشگری یا عریان گرایی نوعی انحراف جنسی است که در آن، زن یا مرد مبتلا عضو جنسی خود را به یکباره به یک فرد غریبه نشان می دهد. فردی که دچار این نوع انحراف جنسی باشد، احساس نیاز به غافلگیر کردن و شوکه کردن افراد پیدا می کند. این امر معمولا تنها با نشان دادن عضو بدن به افراد پایان می یابد و فرد مبتلا، هیچگونه آسیبی به فرد مقابل وارد نمی کند.

فتیشیسم یا یادگار خواهی

افراد مبتلا به فتیشیسم، نیاز هایی مرتبط به اشیای غیر زنده دارند، و فرد مبتلا معمولا با دیدن یا لمس کردن آن شیء تحریک می شود. برای مثال، جسم فتیش ممکن است یک تکه لباس، لباس لاستیکی، کفش یا جوراب باشد.

فتیش افراد ممکن است جایگزین رابطه جنسی شود، یا در صورت رضایت زوجین، ممکن است جزئی از رابطه جنسی آنها شود.

نوع دیگر فتیش، شامل علاقه و نیاز شدید جنسی به یک عضو از بدن، مانند دست یا پای جنس مخالف یا موافق باشد.

مالش گرایی یا مالش دوستی

در این نوع از انحراف جنسی، فرد مبتلا رفع نیاز خود را در آن می یابد که عضو جنسی خود را به یک فرد غریبه مالش دهد یا او را لمس کند. بطور عمده مردان بیشتر از زنان دچار این نوع اختلال می شوند و مایلند آلت جنسی خود را در یک مکان عمومی در تماس با فرد غریبه قرار دهند. برطرف کردن این نوع از انحراف جنسی معمولا غیر قانونی است.

درمان انحرافات جنسی

اکثر موارد انحرافات جنسی، با درمان هایی نظیر مشاوره قابل درمان است و مشاوره ها می توانند در مدیریت کردن نیاز های جنسی افراد به آنها کمک کنند. همچنین درمان های دارویی و پزشکی نیز برای کاهش میل جنسی افراد ممکن است موثر باشد.

در برخی از موارد، انحرافات جنسی حاصل اختلالات هورمونی می باشند که درمان های پزشکی می توانند برای درمان این امور موثر واقع شوند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات